Osnovu Sajma činiće seoski turizam, koji je velika šansa i brend Srbije i turistička grana u usponu koja se sve više razvija, u skladu sa svetskim trendovima.

Biće predstavljena bogata i raznovrsna ponuda seoskih domaćinstava koje se bave turizmom, prateći savremene potrebe i služeci tradicionalnu, ekološki zdravu hranu, a biće prikazano i kako to rade zemlje u okruženju.

Sajam će okupiti brojne izlagače - turističke centre, banjska i klimatska mesta, zdravstveno-rekreativne i spa kapacitete, nacionalne, regionalne i gradske turističke organizacije, privredne komore, poslenike seoskog, rečnog i lovnog turizma.

Turističke agencije će se predstaviti sa objedinjenom ponudom za zimu 2012/2013. gpdinu. Manifestacija će biti propraćena izložbeno-obrazovnim i promotivnim sadržajima.

Prvi put ove godine biće dodeljene nagrade za najuspešniju promociju, najuređeniji izlagački prostor i najbolji promo mataerijal.

Trećeg dana Sajma - 24. novembra biće organizovano takmičenje u pripremanju kuvane rakije "Šumadijska čajanka".

(Tanjug)