Avioni tipa Boing 787, na kojima se poslednjih nedelja dogodilo više kvarova, ostaće na zemlji do daljnjeg, rekao je zamenik japanskog ministra saobraćaja i istakao da je prioritet da se obezbedi pouzdanost akumulatora i druge opreme na avionima.
Američka Federalna administracija za avijaciju (FAA) naložila je nešto ranije da svi Drimlajneri registrovani u SAD ostanu na zemlji dok se ne potvrdi da su bezbedni, prenose svetske agencije.
To se odnosi na kompaniju Junajted erlajns (United Airlines), jedinu koja u svojoj floti ima avione Boing 787, njih šest. Njihovim stopama krenule su danas i indijske vlasti.
"Zatražili smo od kompanije Er Indija da prizemlji svojih šest Drimlajnera nakon preporuke američke FAA iz bezbednosnih razloga", kazao je je generalni direktor civilne avijacije Arun Mišra.
Kompanija Er Indija kupila je 2005. 27 Drimlajnera u okviru modernizacije svoje flote. Do sada je isporučeno šest letelica.
Uprkos kvarovima i prizemljenju aviona, direktor Boinga Džim MakNerni uveren je da je reč o prolaznom problemu.
"Preduzećemo sve potrebne mere u danima koji dolaze kako bismo klijente i putnike uverili u bezbednost aviona 787 i kako bi ti avioni ponovo poleteli", naveo je MakNerni u saopštenju objavljenom nakon odluke američkih vlasti. "Uvereni smo da je 787 bezbedan", dodao je.
Američki eksperti i jedan Boingov inženjer doputovaće u petak u Japan kako bi pomogli u istrazi uzroka kvara na avionu.
Najveće dve japanske aviokompanije prizemljile su juče svoje avione Boing 787 radi sigurnosne provere posle jučerašnjeg prinudnog spuštanja jedne od tih letelica u Japanu.
Kompanija Ol Nipon ervejs (All Nippon Airways-ANA) saopštila je da je u poruci iz pilotske kabine naveden problem sa akumulatorom i miris paljevine u pilotskoj kabini kao i drugde u trupu, zbog čega je avion na domaćem letu neplanirano sleteo na aerodrom Takamatsu u zapadnom Japanu.
Kompanija je kasnije saopštila da je ustanovljeno da se glavni akumulator ispod pilotske kabine pregrejao i da je iz njega cureo elektrolit.
Drimlajner je najnoviji i tehnološki najrazvijeniji avion kompanije Boing koja mnogo očekuje od njega.
Međutim, od kada je počeo da leti, avion je imao niz problema, uključujući požare na akumulatorima i curenje goriva.
(Beta)
Američka Federalna administracija za avijaciju (FAA) naložila je nešto ranije da svi Drimlajneri registrovani u SAD ostanu na zemlji dok se ne potvrdi da su bezbedni, prenose svetske agencije.
To se odnosi na kompaniju Junajted erlajns (United Airlines), jedinu koja u svojoj floti ima avione Boing 787, njih šest. Njihovim stopama krenule su danas i indijske vlasti.
"Zatražili smo od kompanije Er Indija da prizemlji svojih šest Drimlajnera nakon preporuke američke FAA iz bezbednosnih razloga", kazao je je generalni direktor civilne avijacije Arun Mišra.
Kompanija Er Indija kupila je 2005. 27 Drimlajnera u okviru modernizacije svoje flote. Do sada je isporučeno šest letelica.
Uprkos kvarovima i prizemljenju aviona, direktor Boinga Džim MakNerni uveren je da je reč o prolaznom problemu.
"Preduzećemo sve potrebne mere u danima koji dolaze kako bismo klijente i putnike uverili u bezbednost aviona 787 i kako bi ti avioni ponovo poleteli", naveo je MakNerni u saopštenju objavljenom nakon odluke američkih vlasti. "Uvereni smo da je 787 bezbedan", dodao je.
Američki eksperti i jedan Boingov inženjer doputovaće u petak u Japan kako bi pomogli u istrazi uzroka kvara na avionu.
Najveće dve japanske aviokompanije prizemljile su juče svoje avione Boing 787 radi sigurnosne provere posle jučerašnjeg prinudnog spuštanja jedne od tih letelica u Japanu.
Kompanija Ol Nipon ervejs (All Nippon Airways-ANA) saopštila je da je u poruci iz pilotske kabine naveden problem sa akumulatorom i miris paljevine u pilotskoj kabini kao i drugde u trupu, zbog čega je avion na domaćem letu neplanirano sleteo na aerodrom Takamatsu u zapadnom Japanu.
Kompanija je kasnije saopštila da je ustanovljeno da se glavni akumulator ispod pilotske kabine pregrejao i da je iz njega cureo elektrolit.
Drimlajner je najnoviji i tehnološki najrazvijeniji avion kompanije Boing koja mnogo očekuje od njega.
Međutim, od kada je počeo da leti, avion je imao niz problema, uključujući požare na akumulatorima i curenje goriva.
(Beta)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!