![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Na samom početku sezone zabeležena je više nego duplo veća prodaja ski karata u odnosu na prošlu sezonu, a oboreni su i rekordi posećenosti, odnosno više od 7.000 skijaša u jednom danu na Kopaoniku i 1.500 skijaša na Staroj planini i na Torniku.
"U proteklim godinama Skijališta Srbije sistemski su investirala u infrastrukturu i kapacitet Kopaonika, Tornika na Zlatiboru i Stare planine, što je rezultiralo povećanjem posećenosti i privlačenjem novih turista", izjavio je generalni direktor tog JP Dejan Ljevnaić.
On je naglasio da su postignuti rezultati i prihod koji je ove godine ostvaren do početka marta, veći nego za celu prošlu godinu.
"Naš plan je da nastavimo sa ulaganjima u ski centre, kako bi bili što konkurentniji u odnosu na velike evropske ski centre, što svakako doprinosi razvoju turizma u Srbiji i privlačenju što većeg broja turista iz zemlje i inostranstva", dodao je Ljevnaić.
Razvojem ski centara i planina kao turističkih destinacija, prema njegovim rečima, ne samo da se otvaraju nova radna mesta i privlače na desetine hiljada turista, već se razvijaju i ostale grane privrede.
"Izgradnjom i popularizacijom planinskih destinacija kao što je Stara planina, vraća se život u obližnje gradove. Mladi nalaze posao, povećavaju se prihodi lokalnih samouprava, obnavlja se putna infrastruktura, a samim tim se poboljšava i kvalitet života" naglasio je Ljevnaić.
U saopštenju se podseća da su Skijališta Srbije pored ulaganja u skijašku infrastrukturu, modernizaciju žičara, uređenju staza, posebnu pažnju posvetila afirmaciji skijanja i ove sezone organizovala brojne promotivne akcije i sa opštinama u okruženju ski centara, potpisani su ugovori o besplatnom skijanju za osnovce i srednjoškolce.
(Beta)
"U proteklim godinama Skijališta Srbije sistemski su investirala u infrastrukturu i kapacitet Kopaonika, Tornika na Zlatiboru i Stare planine, što je rezultiralo povećanjem posećenosti i privlačenjem novih turista", izjavio je generalni direktor tog JP Dejan Ljevnaić.
On je naglasio da su postignuti rezultati i prihod koji je ove godine ostvaren do početka marta, veći nego za celu prošlu godinu.
"Naš plan je da nastavimo sa ulaganjima u ski centre, kako bi bili što konkurentniji u odnosu na velike evropske ski centre, što svakako doprinosi razvoju turizma u Srbiji i privlačenju što većeg broja turista iz zemlje i inostranstva", dodao je Ljevnaić.
Razvojem ski centara i planina kao turističkih destinacija, prema njegovim rečima, ne samo da se otvaraju nova radna mesta i privlače na desetine hiljada turista, već se razvijaju i ostale grane privrede.
"Izgradnjom i popularizacijom planinskih destinacija kao što je Stara planina, vraća se život u obližnje gradove. Mladi nalaze posao, povećavaju se prihodi lokalnih samouprava, obnavlja se putna infrastruktura, a samim tim se poboljšava i kvalitet života" naglasio je Ljevnaić.
U saopštenju se podseća da su Skijališta Srbije pored ulaganja u skijašku infrastrukturu, modernizaciju žičara, uređenju staza, posebnu pažnju posvetila afirmaciji skijanja i ove sezone organizovala brojne promotivne akcije i sa opštinama u okruženju ski centara, potpisani su ugovori o besplatnom skijanju za osnovce i srednjoškolce.
(Beta)
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Manje smo kukali, ružno je da se tako omalovažava": Zvezdin MVP Filip Petrušev traži više poštovanja
"Pakao i košarkaška Nigerija": Zoran Savić objavio snimak posle poraza Partizana u finalu Kupa