Na samom početku sezone zabeležena je više nego duplo veća prodaja ski karata u odnosu na prošlu sezonu, a oboreni su i rekordi posećenosti, odnosno više od 7.000 skijaša u jednom danu na Kopaoniku i 1.500 skijaša na Staroj planini i na Torniku.

"U proteklim godinama Skijališta Srbije sistemski su investirala u infrastrukturu i kapacitet Kopaonika, Tornika na Zlatiboru i Stare planine, što je rezultiralo povećanjem posećenosti i privlačenjem novih turista", izjavio je generalni direktor tog JP Dejan Ljevnaić.

On je naglasio da su postignuti rezultati i prihod koji je ove godine ostvaren do početka marta, veći nego za celu prošlu godinu.

"Naš plan je da nastavimo sa ulaganjima u ski centre, kako bi bili što konkurentniji u odnosu na velike evropske ski centre, što svakako doprinosi razvoju turizma u Srbiji i privlačenju što većeg broja turista iz zemlje i inostranstva", dodao je Ljevnaić.

Razvojem ski centara i planina kao turističkih destinacija, prema njegovim rečima, ne samo da se otvaraju nova radna mesta i privlače na desetine hiljada turista, već se razvijaju i ostale grane privrede.

"Izgradnjom i popularizacijom planinskih destinacija kao što je Stara planina, vraća se život u obližnje gradove. Mladi nalaze posao, povećavaju se prihodi lokalnih samouprava, obnavlja se putna infrastruktura, a samim tim se poboljšava i kvalitet života" naglasio je Ljevnaić.

U saopštenju se podseća da su Skijališta Srbije pored ulaganja u skijašku infrastrukturu, modernizaciju žičara, uređenju staza, posebnu pažnju posvetila afirmaciji skijanja i ove sezone organizovala brojne promotivne akcije i sa opštinama u okruženju ski centara, potpisani su ugovori o besplatnom skijanju za osnovce i srednjoškolce.

(Beta)