Koliko košta smeštaj, prevoz, klopa... kao i mnoge druge korisne informacije posetioci festivala EXIT mogu da nađu u specijalnom vodiču.
Namera APOS-a je da prvenstveno stranim turistima pruži validne informacije o realnim cenama smeštaja, prevoza i drugim uslugama, istakli su u toj asocijaciji.
APOS je u vodiču za posetioce na engleskom jeziku pružio informacije o korisnim brojevima telefona, ali i, s ciljem prevencije, upozorio potencijalne strane goste na moguće situacije u kojima bi bili žrtve prevare, kao što su, primera radi, cene usluga taksi prevoza.
Ovaj informator sadrži, takođe, kontakt telefone i mejl adrese regionalnih savetovališta za potrošače, inspekcijskih službi, turističkih organizacija u Novom Sadu i Beogradu.
Na štandu APOS-a je tokom prethodne godine na EXIT festivalu pristiglo više od 40 žalbi, pritužbi i sugestija posetilaca.
Problemi domaćih i stranih potrošača, sudeći po najčešćim pritužbama na cene taksi prevoznika, neizdavanje fiskalnih računa u ugostiteljskim objektima, neisticanje cena u prodavnicama - ponavljaju se svake godine.
U APOS-u su izrazili nadu da će ova kampanja doprineti boljoj zaštiti posetilaca festivala i stranih turista ,koji u velikom broju svake godine dolaze tokom EXIT-a.