
"Najveći broj prijava građana odnosi se na nivo komfora koji je manji od ugovorenog: Nije bilo klime ili mini-bara, oprema sobe nije odgovarajućeg standarda", rekli su u Turističkoj inspekciji, pišu "Večernje novosti".
"Žalili su se da smeštajni objekti nisu imali utvrđene sadržaje: teniske terene, bazen, dečje igralište".
Neke od žalbi odnosile su se i na vremensko trajanje aranžmana, a ne boravkom na destinaciji ili u smeštajnom objektu. Mnogi turisti žalili su se da su prvog dana došli na odredište u ranim jutarnjim satima, a da su u sobu ušli posle 14 časova, iako je u Opštim uslovima putovanja navedeno da je uzlazak u sobe posle 16 časova.
Brojne žalbe bile su u vezi sa lokacijom smeštajnog objekta, da su bili udaljeni od plaže više nego što je navedeno u programu.
"Česte su žalbe tipa 'plaža nije peščana' i 'buka je van objekta'", objašnjavaju u Turističkoj inspekciji. "Smatraju da kada ugovore 'ol inkluziv' uslugu, mogu da koriste sve usluge u hotelu 24 sata neprekidno, bez doplate, ne znajući da je koncept te usluge određen prema internim pravilima hotela. Putnici smatraju i da hoteli često ne ispunjavanju uslove za kategoriju koju poseduju.
Kada su sva mesta u hotelu popunjena, putnik može biti smešten u hotel iste ili više kategorije bez doplate, ili u hotel niže kategorije uz pristanak putnika i obavezu da mu se vrati novac u iznosu razlike u ceni.