"Lajfstajl Srbija" je nova kampanja Turističke organizacije Srbije, koja treba da predstavi našu zemlju kao privlačnu destinaciju za mlade.
Kampanja je snimana dva meseca na 12 destinacija u Srbiji, i trajaće deset meseci.
Cilj kampanje je da uključi što veći broj ljudi, koji će pokazati šta je za njih životni stil u Srbiji. Na blogu sajta će biti objavljivane reportaže sa različitih destinacija, sa zanimljivim pričama i predlozima za putovanja.
Učestvujte i vi u kampanji tako što ćete uz hashtag #lifestyleserbia deliti svoje slike na Instagramu. Možete da šaljete i svoje tekstove i fotografije na kojima promovišite svoje gradove i omiljena mesta.
"Cilj kampanje je da približi Srbiju mladim ljudima iz celog sveta kao kul destinaciju i da prikaže srpsku kreativnost, inovativnost, zabavu, gastronomiju... Druga tema promotivnih aktivnosti u narednoj godini u vezi je sa obeležavanjem sto godina od početka Prvog svetskog rata", rekla je direktorka Turističke organizacije Srbije, Gordana Plamenac.