
Moderni terminal, koji je rađen iz državnog i privatnog fonda indijske kompanije "GVK Grup", ima vlastitu vegataciju i više od 7.000 indijskih umetničkih dela.
Umetnička dela se nalaze u centralnom delu terminala, od polazaka do dolazaka putnika u zgradi od četiri sprata. Detektori su jake bele boje, a krov je takođe sjajan i sa svetlarnicima koji liče na perje
pauna, nacionalne ptice Indije. U jednom delu terminalla ima više od 1.000 svetiljki koje podsećaju na lotosov cvet, takođe cvet Indije.
Ceo projekat je naišao na teškoće jer Indija treba da izgradi nove puteve, elektrane i druga postrojenja kako bi poboljšala svoj privredni rast.
Drugi problem je iseljavanje okolnih siromašnih kuća u kojima živi na hiljade ljudi. Aerodromske vlasti su navele da su iselile oko 100 porodica, dok neki ne žele da odu, jer su sami izgradile svoje kućice.
Aerodrom u Mumbaju je godišnje mogao do sada da primi 30 miliona putnika, ali se očekuje da će novi terminal biti posećeniji od aerodroma u Nju Delhiju kroz koji prođe godišnje 34 miliona putnika.