Ova agencija izabrala je 101 turističko mesto, događaje ili kulinarske specijalite koje su zaštini znak Velike Britanije i pozvala je putem društvenih mreža Weibo i WeChat, kineske građane da za njih izaberu kineska imena.

Visit Britan podstakao je učesnike "kumovanja" da smišljaju što eksplicitnija imena.

Tako je zagonetni crtež diva na brežuljku u seocetu Sern Ebas u Dorsetu, prekršten u "veliki beli stiker" (Bai Se da Luo). Velško selo sa najdužijim imenom u Velikoj Britaniji, a drugo u svetu, Llanfairpwllgwyngyll, dobilo je kinesko ime "selo zdravih pluća" (Djan Feu Cun) jer je njegovo ime nemoguće izgovoriti u jednom dahu. Šard, najviša nenaseljena zgrada u Evropi prekrštena u "kulu sa koje je moguće skinuti zvezde s neba" (Džai Sing Ta).

Cilj ove inicijative je da se privuče još veći broj turista iz Kine, koja je postala britansko tržište komercijalne trgovine sa najvećim rastom.

"Između 2009. i 2013. potrošnja kineskih turista je u proseku godišnje rasla za 94 miliona funti (127 miliona evra). Veliku Britaniju je 2013. posetilo 196.000 kineskih turista koji su potrošili oko 492 miliona funti (663 miliona evra).