Njihova uputstva nisu obavezujuća, što znači da putnici sa manjim koferima neće imati prednost prilikom ukrcavanja u avion. Kako će avikompanije prihvatiti uputstva Global airlinesa, zavisi od njih, ali postoji mogućnost da će se neke kompanije pridržavati ovih saveta, pa će putnici na kraju ipak možda morati da kupe manje kofere. U suprotnom, ako aviokompanije prihvate preporuke, za velike kofere će se dodatno plaćati 25 dolara.
Preporuka Međunarodne asocijacije za vazdušni saobraćaj je da putnici nose kofere 54 centimetra visine, 33 centimetra širine i 18 centimetara dubine, što je manje od trenutno dozvoljene veličine kofera u pravilnicima većine aviokompanija.
"Još jednom, avikompanije uspevaju da svoje probleme prikažu kao probleme putnika, i to prilično skupe probleme", kaže konsultant za putovanja Henri Hartvelt. "Nedostatak prostora za prtljag nastao je zahvaljujući velikom broju sedišta u avionu", dodaje on.
Aviokompanije širom sveta imaju različita pravila - na primer, veličina kofera koji je dozvoljeno poneti za let avionom jedne kompanije, za druge aviokompanije je previše veliki.
Stručnjaci kažu da preporuka Global airlinesa za manje kofere ne obavezuje aviokompanije da to prihvate, ali bi na taj način putnicima bilo lakše jer bi u svim kompanijama važila ista pravila za prtljag.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu: Radonjićeva bomba nedovoljna, prolaz u Ligi šampiona nemoguća misija!
"Ovo je sramota za Ligu šampiona, nas ovde ne žele": Vladan Milojević prekinuo ćutanje u Milanu i žestoko udario
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!