![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Ova kompanija funkcionište slično kao sajtovi za zabavljanje: spaja putnike koji žele jeftiniji smeštaj sa hotelima koji žele da privuku goste.
Kada se obe strane prijave na sajt Hotelied – i putnici i hoteli, napišu šta tačno traže, a sajt pronalazi najbolju moguću opciju.
"Hoteli obično traže dve vrste ljudi - prvi su oni koji troše puno novca, a druga kategorija su oni koji imaju dosta uticaja na društvenim mrežama", kaže suosnivač ovog sajta, Zev Šaron.
Drugim rečima, što više neka osoba komunicira sa velikim brojem ljudim na Internetu, to će imati veći popust na smeštaj. Sajt Hotelied prati aktivnost ljudi (ne svih, već onih koji se prijave na ovaj sajt) na Twitteru, Facebooku, Google +, LinkedInu i Instagramu.
Iz kompanije naglašavaju da ne postoji tačno određen broj "pratilaca" koje treba da imate na društvenim mrežama da biste dobili popust u hotelima."Svako ko se prijavi na ovaj sajt imaće nekakav popust, a koliki - to zavisi od aktivnosti na društvenim mrežama. Najveći popust koji se može dobiti je 50 odsto", kaže Šaron, i naglašava da sajt vaše informacije drži u tajnosti.
Za sada je na ovom sajtu prijavljeno 190 hotela iz 22 zemlje širom sveta.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
"Tebe i takvih kao ti se niko ne plaši, Partizan ima preča posla od Kupa": Mijailović oštro odgovorio Čoviću