Istraživanje sajta Expedia.com obuhvatilo je 1.022 Amerikanca od kojih je traženo da rangiraju frustrirajuće, čudno i provokativno ponašanje od strane ostalih hotelskih gostiju.

Pokazalo se da su najiritantniji "nemarni roditelji", koji svojoj deci dozvoljavaju da okolo divljaju.

Oni su odneli blagu prednost (67 odsto) u odnosu na drugoplasirane goste koji "divljaju po hodnicima" (64 odsto), dok je 54 odsto odsto anketiranih Amerikanaca imalo pritužbe na "one koji se stalno žale" ili kinje hotelsko osoblje i zbog najmanjih propusta, piše "Turistički svet".


Kompletna lista najvećih prekršilaca "hotelskog bontona" izgleda ovako:

1. Nemarni roditelji - 67 odsto
2. Oni koji divljaju po hodnicima - 64 odsto
3. Gosti koji se stalno žale - 54 odsto
4. Bučne "komšije" - 52 odsto
5. Svađalice - 26 odsto
6. Učesnici žurki kraj bazena - 22 odsto
7. "Glasno zaljubljeni" koji preteruju u pokazivanju svojih emocija u javnosti - 21 odsto
8. Ljubavni parovi u hidromasažnoj kadi - 20 odsto
9. Pijani poslovni gosti - 12 odsto
10. Oni koji uživaju da ćaskaju u liftu - 6 odsto

Ko vas najviše nervira tokom boravka u hotelu?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.