Jumeirah Group je pokrenula Jumeirah Inside virtuelnu platformu koja sadrži video prezentaciju od 360 stepeni, koja korisnicima omogućava da bukiraju luksuzni hotel "Burdž Al Arab" u Dubaiju, pristupe njegovim još neviđenim snimcima, otkriju skrivena blaga hotela i podele ih sa svetom.

Jumeriah Inside, razvijen u saradnji sa kompanijom Google, nudi potpuno realističnu digitalnu turističku platformu koja je dostupna na sajtu jumeirah.com. Platforma obezbeđuje pristup hotelu "Burdž Al Arab Jumeirah" koja ga oživljava u videu od 360 stepeni, 3D zvuku, razigranim interakcijama i ekskluzivnim "vrućim" mestima u hotelu. Kako ističu iz ove kompanije, to nije samo tura kroz građevinu, nego putovanje kroz brend.

"Jumeirah Inside je jedna od najzanimljivijih digitalnih inovacija. Baš kao što je naš cilj da prevaziđemo očekivanja gostiju kada posete naša 22 luksuzna hotela širom sveta, isto tako je i naš cilj da im pružimo nezaboravno onlajn iskustvo pre njihovog dolaska," ističe Ross McAuley, potpredsednik Jumeirah Group zadužen za brend, digitalne tehnologije i lojanost.

"Reč je o prvoj ovakvoj platformi u hotelskoj industriji, koju je specijalno za nas izradio kreativni tim kompanije Google. Ona je dostupna na desktopu, tabletu i mobilnim uređajima, na pet jezika, i kroz film otkriva najluksuzniji hotel na svetu "Burdž Al Arab Jumeirah", kaže McAuley.

Gosti svoje virtuelno putovanje iz najluksuznijeg hotela na svetu mogu da nastave istražujući i ostale "Jumeirah" hotele i rizorte širom sveta. Putem nje, moguće je u bilo kom trenutku i izvršiti rezervaciju hotela. Dostupna je na engleskom, arapskom, nemačkom, ruskom i kineskom jeziku, piše sajt "Turistički svet".

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.