"Prošlu godinu smo završili sa prevezenih 125.000 putnika, a samo u januaru 2017. ih je bilo više od 20.000. Izuzetno smo zadovoljni tim brojem i to nam daje nadu da ćemo ove godine imati više od 300.000 putnika", rekao je on Tanjugu.

Kao što se i pretpostavlja, reč je uglavnom o putnicima koji dolaze iz južne i jugoistočne Srbije, sa Kosova i Metohije, ali i iz cele zemlje zbog jeftinih karata i niskih aerodromskih taksi.

"Sada imamo devet linija u putničkom saobraćaju i jednu kargo liniju do Istanbula. Od aprila kreće i deseta linija, do Ciriha, avio-kompanije ‘Svis ee, a od jula i avio prevoznika Germania", rekao je on.

Karte su, kaže, preko sajtova tih avio-prevoznika i turističkih agencija, već nekoliko meseci u prodaji.

Jedna od razloga za uspeh ovog aerodroma Đurđanović vidi u niskim taksama, koje iznose svega tri evra, a ističe i da nema subvencionisanih letova i avio-prevoznika, jer su ugovori sa lou-kost kompanijama napravljeni na komercijalnoj osnovi.

Kaže da se to ne odnosi samo na lou-kost kompanije, već je reč o važećem cenovniku za sve kompanije, tako da svi lete pod istim uslovima.

undefined ...

Ono čime Đurđanović nije zadovoljan jeste broj zaposlenih, jer ih je, kaže, ukupno 90, koliko je bilo i kada nije bilo putnika na aerodromu, a sada ih ima više od 125.000.

"Ove godine moramo drastično da povećamo broj radnika, kako bismo zadovoljili sve propise ili ćemo doći u situaciju da nemamo dovoljan broj izvršilaca. Za ovaj obim saobraćaja potrebno je da imamo najmanje 150 radnika", objašnjava on.

Osim povećanja broja zaposlenih, planira se obnavljanje opreme, rendgen uređaja, a za sledeću godinu planirana je rekonstrukcija zgrade terminala, tačnije proširenje za 2.500 kvadrata.

"Očekujemo sve više ljudi, hoćemo da imamo i milion prevezenih putnika", ambiciozan je Đurđanović.
Na konstataciju da se u Srbiji prepričava da se sa niškog aerodroma do Milana može leteti za 20, 30 evra, kaže da je to tačno i da su to cene koje važe u celoj Evropi.

"Možda ljudi nisu navikli na te niske cene, ali oni koji putuju lou-kost kompanijama znaju da su to redovne cene tih avio-kompanija. One same kažu da je njihova prosečna cena 30 evra", kaže direktor niškog aerodroma, i dodaje da se neke karte mogu nabaviti i za pet, sedam i devet evra.

Odgovarajući na pitanje da li ima više putnika tokom praznika, Đurđanović kaže da kompanije tačno znaju kada se najviše koristi avio-prevoz, pa tada pojačavaju saobraćaj.

On dodaje da se dodatni letovi uglavnom uvode za Uskrs, Božić, ali i u julu i avgustu, jer tada dolaze oni koji su na privremenom radu u inostranstvu.