Iz Srbije do Pekinga avionom treba nam i do 15 sat. Nadamo se da uskoro neće biti tako.
"Ako kineski poslovni ljudi i turisti žele da dođu u ovaj region, a primetno je da žele, bitno im je da umesto 15 sati, let traje oko osam", rekao je za Tanjug predsednik Kinesko južnoistočno evropske poslovne asocijacije Mario Rendulić, i dodaje da su građani Srbije do Kine do sada morali da idu do Beča, pa tamo da čekaju ukrcavanje na avion za Peking.
S obzirom na to da je reč o složenim međunarodnim vazduhoplovnim procedurama, objašnjava Rendulić, biće potrebno angazovanje mnogih institucija, a Centrar za civilno vazduhoplovstvo će izdavati dozvole za međunarodne kompanije koje budu želele da lete na ovoj liniji.
Uoči posete predsednika Tomislava Nikolića Kini, ministarka državne uprave i lokalne samouprave Ana Brnabić, potpisala je pismo o namerama o uspostavljanje direktne linije Beograd-Peking.
Prema saznanjima "Politike", ova kompanija je dostavila obavezujuću ponudu za koncesiju za upravljanje srpskom vazdušnom lukom.
Isti list piše da su Kinezi u Srbiji kupili kompaniju SR tehnik koja se bavi održavanjem aviona i zapošljava 200 ljudi. Kako pišu, Kinezi planiraju da preko ove firme investiraju u centar za obuku pilota, a zainteresovani su i za Jat tehniku.