"Sve klinike imaju i-mejl adrese putem kojih građani mogu da pitaju ono što ih interesuju u vezi pregleda, da iznesu svoje žalbe i sugestije. Ukoliko im direktori, glavne sestre ili lekari ne budu odgovorili, učiniću to ja ili neko iz uprave Kliničkog centra", istakao je direktor KC Niš Zoran Radovanović na konferenciji za medije.

On je kazao da se uprava Kliničkog centra odlučila na ovaj korak kako bi pacijentima olakšala dolazak do lekara.

"Time će se smanjiti i oni redovi koje svakodnevno vidite ispred mog kabineta. Da se malo rasteretimo i da svako radi svoj posao", naglasio je Radovanović.

On je podsetio da u Kliničkom centru u Nišu radi 3.500 ljudi i dodao da komunikacija sa pacijentima u mnogome zavisi od vaspitanja koje zaposleni donose od kuće.

"Ne možemo sve da vaspitamo, ali možemo da ih naučimo da odgovaraju na pitanja pacijenata", kazao je Radovanović.

Prema njegovim najavama, novi Klinički centar u Nišu uskoro će dobiti savremeni heliodrom i tako naći na mapi onih zdravstvenih ustanova do kojih se može doći najsavremenijim vidom transporta.

Radovanović je najavio da će 4. do 7. oktobra u Nišu biti organizovan jedan od najvećih skupova iz oblasti spinalne hirurgije koji će okupiti najpoznatije domaće, ali i svetske stručnjake iz te oblasti.

Neurohirug Lukas Rasulić rekao je da će na kongresu posvećenom spinalnoj hirurgiji učestvovati oko 500 lekara iz više od 30 zemlja iz zemlje i sveta.

Prema njegovim rečima, na skupu će biti reči o savremenim načinima lečenja oboljenja i povreda kičmenog stuba, a osim na predavanjima, lekarima će savremene metode lečenja biti demonstrirane i u operacionim salama.