Stevana Trajkovića, diplomiranog farmaceuta, na Tviteru prati skoro 10.000 ljudi, a na kome on redovno deli savete i nedoumice u vezi lekova i ostalih medicinskih sredstava. On na jedan šaljiv način objašnjava različite sutuacije sa kojim se susreće tokom radnog dana u apoteci, ali i takođe ljudima otvoreno nudi pomoć ukoliko ne mogu da nabave određeni lek.

Koliko vam se puta desilo da pomešate određeni lek i u brzini kažete apotekaru pogrešan naziv. A neki put se desi da kupite lekove, koje već imate u kući, a na koje ste zaboravili, pa želite da zamenite proizvod ili vratite novac. Dešava se svima. Pogotovo što su cene skoro svega, pa i lekova skočile, većina se hvata za džep i traži račun kako bi zamenili medicinski porizvod.

I upravo, ovaj farmaceut u jednoj objavi objašnjava zašto ne možemo da vratimo lek u apoteci i pored toga što imamo račun. Ipak, postoje određena pravila u farmaciji!

''Sve što se nalazi u apoteci, mora da odgovara propisima čuvanja od dobavljača do apoteke, za šta postoji dokumentacija. Za sve to odgovaramo i ređeno je propoisima, Kad vratite nešto, niko ne zna kkako ste to čuvali, zapravo, otkad izađete iz apoteke, gotovo je'', napisao je Trajković.

tviter objava farmaceut.jpg
Twitter/Screenshot 

A zatim je dodatno objasnio zbog čega je to tako:

''Zasmilite da je neko vratio neki probiotik na primer, koji je možda držao u automobilu na vrućini, došao uveče i vratio se u apoteku jer mu ipak ne treba. Vi dobijete taj probiotik posle, ali on nije istog kvaliteta. E, zato su pravila ista za sve'', poručio je Trajković.

(MONDO)