Grupa američkih lekara, okupljena u Odboru za odgovornu medicinu - PCRM, priprema se za objavljivanje TV spota koji bi mogao da pokvari apetit klijentima "Mekdonaldsa", a na veliku štetu tog popularnog lanca brze hrane.
Radnja tog spota se odvija u mrtvačnici gde žena jeca nad preminulim gojaznim muškarcem starim oko 40 godina koji drži napola pojeden hamburger u ruci, a oko njegovih nogu se pojavljuje čuveni logo "Mekdonaldsa" (McDonalds) i tekst: "To je bilo sve što sam voleo", kao aluzija na "Mekdonaldsov" slogan "To je sve što volim" (I'm Lovin' It).
Na kraju te antireklame za brzu hranu se čuje i glas koji kaže: "Visok nivo holestrola, povišen krvni pritisak, srčani napadi. Večeras jedite vegetarijansku hranu".
Emitovanje spota se planira i u drugim velikim američkim gradovima kao što su Čikago, Detroit, Hjuston i Los Anđeles.
Taj video klip je izazvao veliko negodovanje uprave "Mekdonaldsa" koja ga je okarakterisala skandaloznim, lažnim i netačnim.
(Tanjug)