
Srednjoškolci koji nose sportske majice i kačkete s natpisima koji predstavljaju marke alkoholnih pića mogu početi ranije da piju o svojih vršnjaka, pokazali su rezultati istraživanja američkih naučnika.
Ovi rezultati su slični onima iz 90-ih godina prošlog veka koji su povezivali korišćenje robe s markama cigareta s povećanim rizikom od pušenja medju adolescentima, izvestila je agencija Rojters.
Nije pouzdano utvrdjeno da odeća ili torbe s logotipima piva podstičnu pojedinu decu da počnu da piju.
Rezultati ispitivanja su, medjutim, dovoljno zabrinjavajući, pa bi roditelji i škole trebalo da povedu računa da takvu robu drže dalje od dece, upozorila je autor istraživanja, doktor Oden Meklur s Medicinskog fakulteta u Lebanonu u Nju Hempširu.
Sem mogućeg podsticanja dece da piju, nošenje robe s markama alkohola stvara od dece "šetajuće reklame" koje ciljaju na njihove vršnjake, ukazala je Meklur.
Rezultati ispitivanja su objavljeni u aprilskom izdanju američkog Časopisa za preventivnu medicinu.
(Tanjug)
Ovi rezultati su slični onima iz 90-ih godina prošlog veka koji su povezivali korišćenje robe s markama cigareta s povećanim rizikom od pušenja medju adolescentima, izvestila je agencija Rojters.
Nije pouzdano utvrdjeno da odeća ili torbe s logotipima piva podstičnu pojedinu decu da počnu da piju.
Rezultati ispitivanja su, medjutim, dovoljno zabrinjavajući, pa bi roditelji i škole trebalo da povedu računa da takvu robu drže dalje od dece, upozorila je autor istraživanja, doktor Oden Meklur s Medicinskog fakulteta u Lebanonu u Nju Hempširu.
Sem mogućeg podsticanja dece da piju, nošenje robe s markama alkohola stvara od dece "šetajuće reklame" koje ciljaju na njihove vršnjake, ukazala je Meklur.
Rezultati ispitivanja su objavljeni u aprilskom izdanju američkog Časopisa za preventivnu medicinu.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.