
Posle igranja nasilne video igrice, mladići su skloniji mišljenju da je u redu pušiti marihuanu i piti alkohol, što je još jedan od dokaza u prilog tvrdnji da izloženost nasilju u medijima doprinosi ponašanju koje nosi rizik po zdravlje, zaključak je američkih naučnika.
Dr Sonja Brejdi sa Univerziteta Kalifornije, jedan od autora studije o uticaju nasilnih video igrica na zdravlje, ističe da je dosad bilo poznato da nasilje u medijima, uključujući video igrice, povećava verovatnoću da dete postane agresivno, ali je najnovija studija pokazala da se tako povećava rizično ponašanje svake vrste, preneo je Rojters.
Brejdi i njena koleginica Karen Metjuz sa Univerziteta u Pitsburgu, autorke pomenute studije, takodje su zaključile da su mladići posle igranja nasilne video igre skloniji tome da ponašanje drugih prema njima vide kao neprijateljsko.
Istraživanje Brejdijeve i Metjuzove je obuhvatilo 100 mladića izmedju 18. i 21. godine starosti koji su bili podeljeni u dve grupe: jedna je igrala nasilnu, a druga nenasilnu video igricu.
Kod mladića koji su igrali nasilnu video igru je došlo do rasta krvnog pritiska. Osim toga, čini se da je ova vrsta igrica imala veći učinak na mladiće koji dolaze iz nasilnih porodica ili sredina, zaključak je studije.
Bez obzira da li su rasli u nasilnoj sredini, mladići koji su igrali nasilnu video igricu su u zadatku koji je
uključivao rad u parovima pokazali manju spremnost na saradnju i veću sklonost takmičenju.
Pored toga, oni su u poredjenju sa mladićima iz druge grupe pokazali preterano tolerantan stav prema upotrebi alkohola i marihuane, navodi se u studiji objavljenoj u stručnom časopisu "Arhive pedijatrije i adolescentske medicine" (Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine).
(Tanjug)
Dr Sonja Brejdi sa Univerziteta Kalifornije, jedan od autora studije o uticaju nasilnih video igrica na zdravlje, ističe da je dosad bilo poznato da nasilje u medijima, uključujući video igrice, povećava verovatnoću da dete postane agresivno, ali je najnovija studija pokazala da se tako povećava rizično ponašanje svake vrste, preneo je Rojters.
Brejdi i njena koleginica Karen Metjuz sa Univerziteta u Pitsburgu, autorke pomenute studije, takodje su zaključile da su mladići posle igranja nasilne video igre skloniji tome da ponašanje drugih prema njima vide kao neprijateljsko.
Istraživanje Brejdijeve i Metjuzove je obuhvatilo 100 mladića izmedju 18. i 21. godine starosti koji su bili podeljeni u dve grupe: jedna je igrala nasilnu, a druga nenasilnu video igricu.
Kod mladića koji su igrali nasilnu video igru je došlo do rasta krvnog pritiska. Osim toga, čini se da je ova vrsta igrica imala veći učinak na mladiće koji dolaze iz nasilnih porodica ili sredina, zaključak je studije.
Bez obzira da li su rasli u nasilnoj sredini, mladići koji su igrali nasilnu video igricu su u zadatku koji je
uključivao rad u parovima pokazali manju spremnost na saradnju i veću sklonost takmičenju.
Pored toga, oni su u poredjenju sa mladićima iz druge grupe pokazali preterano tolerantan stav prema upotrebi alkohola i marihuane, navodi se u studiji objavljenoj u stručnom časopisu "Arhive pedijatrije i adolescentske medicine" (Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine).
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.