Pravo podnošenja zahteva imaju sva fizička lica koja imaju aktivnu prijavu na zdravstveno osiguranje, navodi se u saopštenju Ministarstva uprave i lokalne samouprave.
Procedura je jednostavna, službenici na šalteru umesto građana popunjavaju zahtev, a potrebno je samo dati na uvid ličnu kartu, staru zdravstvenu knjižicu ili podatak o ličnom broju osiguranika (LBO).
Tokom podnošenja zahteva, neophodno je da se građani opredele da li žele da im se nova zdravstvena kartica isporuči na adresu osiguranika, ili da je preuzmu u filijali Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje (RFZO).
Na istom šalteru na kom se vrši podnošenje zahteva, vrši se i uplata troškova za izdavanje zdravstvene kartice, što predstavlja dodatnu uštedu vremena.
Pošta Srbije je uspostavila i rad kontakt centra koji će pružati informacije putem telefona 011/360-77-00, navodi se u saopštenju.
Pozivanjem ovog broja, osiguranici se mogu raspitati o postupku prijema zahteva za izdavanje i zamenu zdravstvenih knjižice zdravstvenom karticom, kao i o dostavi zdravstvenih kartica.
Poziv se ne tarifira dodatno, već prema važećim cenovnicima operatera, a kontakt centar radi svaki dan od 8 do 20 časova i nedeljom od 8 do 15 časova.
Poručivanje zdravstvenih kartica putem nacionalnog Portala e-Uprava (euprava.gov.rs ) počelo je 10. novembra, a krajnji rok za podnošenje zahteva je 31. decembar.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina