Zdravlje

Važnost pravilnog kreiranja digitalnog sadržaja

Izvor Promo

Samopouzdanje se odnosi na pozitivno vrednovanje sebe, odnosno na veru u svoje potencijale i karakteristike kojima ostvarujemo ciljeve.

Izvor: Promo

Gradi se od najranijeg detinjstva i na njegov razvoj prvenstveno utiču porodica i bliske osobe, zatim vršnjačke i druge referentne grupe, kao i sopstvena postignuća na različitim životnim poljima. Normalno je da samopouzdanje nije podjednakog nivoa u odnosu na sve aspekte života, kao i da varira određenim danima u mesecu – naročito u danima menstrualnog ciklusa.


Jedan od aspekata samopouzdanja, koji je neophodan za funkcionisanje u svetu sve razvijenije tehnologije je skup sposobnosti, znanja, veština i stavova sa kojima pristupamo digitalnom svetu i društvenim mrežama. Na ovu temu pričali smo sa masterom psihologije, Andrijanom Vlačić.


Društvene mreže odavno predstavljaju jedan od najpopularnijih kanala komunikacije. Njihov značaj je posebno vidljiv poslednje dve godine, kada je, usled panedemije virusa SARS-CoV-2, većini svakodnevnih aktivnosti rečeno „NE“. Školovanje, odlazak na posao, druženje, putovanja, bavljenje sportom i hobijima, nakon prvobitne potpune restrikcije, počeli su da poprimaju nove načine i oblike realizacije u uslovima prilagođenim aktuelnoj epidemijskoj situaciji. Socijalne mreže postale su dominanatan način održavanja kontakata prvenstveno sa osobama koje se poznaju, bez obzira na njihovu trenutnu fizičku udaljenost, a zatim i za stvaranje novih poznanstava.


Uz pomoć savremene tehnologije i malo kreativnosti mnogim situacijama i iskustvima i dalje možemo reći „DA“, bilo kao konzumenti ili kao kreatori sadržaja.
Iako kontakt uživo ništa ne može nadomestiti, društvene mreže svojom interaktivnošću omogućavaju način komunikacije koji je najsličniji neposrednom prisustvu. Pored druženja i zabave, društvene mreže su pogodne i za prezentovanje ličnih potencijala i kvaliteta. Na kreativan i brz način mogu se iskazati autentična i specifična znanja, veštine i talenati. Osećaj ostvarenosti koji prati završetak produkata, odnosno sadržaja koji se plasiraju na društvene mreže u znatnoj meri može pozitivno uticati na samopouzdanje.


Mlade devojke, čiji je identitet još uvek u procesu formiranja, često osećaju nesigurnost i prolaze kroz faze raznih preispitivanja. Ponašanja i stavovi drugih na društvenim mrežama neretko imaju veliki uticaj na stvaranje slike o sebi. Iz tog razloga poželjno je da se o kvalitetu kreiranog sadržaja koji se deli na mrežama, kao i reakcijama drugih na isti, razgovara sa osobama od poverenja koje će pružiti podršku, ali i objektivnu i konstruktivnu kritiku.
Treba imati na umu da sadržaji koji mnogi korisnici dele, nisu originalni već dorađivani u cilju prikazivanja nekog događaja ili osobe u najboljem svetlu, što na mnoge devojke koje posmatraju sadržaj može uticati u smeru sniženja sopstvenog samopouzdanja.


Ispoljavanje sopstvenih karakteristika i kreiranih sadržaja, uz realnu sliku o vlastitim kvalitetima i nesavršenostima, vodi ka zdravom načinu izgradnje samopouzdanja. Važno je da pristup društvenim mrežama bude umeren i doziran, da se kreira sadržaj kojim osoba vlada i koji je u skladu sa njenim kompetencijama. Fokus bi trebalo da bude na sopstvenim vrednostima i potencijalima, a poređenje sa drugima je poželjno izbegavati jer svaka od nas je jedinstvena.


Ljudi su socijalna bića i kvalitet odnosa sa drugima je veoma važan za mentalno zdravlje. Iako je pandemija ograničila mogućnosti kretanja i komunikacije uživo, društvene mreže su otvorile neke nove načine komunikacije čije prednosti će se sigurno koristiti i kada se vratimo normalnom načinu života, a posebno onim danima menstruacije kada ne budemo želele da izlazimo napolje već da vreme provedemo u kućnom ambijentu. Stoga, recite DA - #ReciDA druženju i kreiranju kontenta svakog dana u mesecu uz Always Platinum uloške.


Always Srbija Instagram stranica će Vam pomoći u tome. Upravo na tom mestu možete pronaći inspiraciju za kreiranje zanimljivog digitalnog sadržaja koji će povećati vidljivost Vaših objava i Vaš broj pratilaca na mrežama. Tokom trajanja Always #ReciDA kampanje jedna od Vas će na poklon dobiti online razgovor na ovu temu sa Natašom Pejašinović jednom najboljih poznavalaca ove oblasti na našim društvenim mrežama.
Pratite nas, saznajte kako da povećate vidljivost svojih postova i #ReciteDA stvarima koje volite, svakog dana u mesecu, imajući kao saveznika Always Platinum. Ovaj ulozak je dizajniran tako da pruža 0% iritacija i do 100% zaštite - s udobnim krilima za dnevne veličine uložaka, 3D zaštitu od curenja, Odourlock tehnologijom, Soft&fit dizajnom, i 1000 mekih mikro jastučića, tako da se možete posvetiti stvarima koje volite i osećati samopouzdanje čak i tokom menstruacije.