Direktor marketinga Partizana Predrag Vujović rekao je da se "vizija kompanije 'Cepter'" poklapa sa strateškim ciljevima kluba.
"Pored parole 'Živi bolje, živi duže', koja se oslikava i kroz čuvenu krilaticu u zdravom telu zdrav duh, što jasno govori o sportskom i zdravstvenom aspektu naše saradnje, drago mi je da se ona ove godine proširila i kroz banjski i regionalni turizam odnosno mnogobrojne hotele koje kompanija 'Cepter' poseduje u regionu, a koje ćemo koristiti kroz sve pogone i fudbalske selekcije kluba. Svakako imponuje što je 'Cepter,kao multinacionalna kompanija prepoznala važnost saradnje sa našim fudbalskim klubom, koja se i reflektovala kroz titule i uspehe u evropskim takmičenjima", rekao je Vujović, prenosi sajt Partizana.
Član Upravnog odbora "Cepter grupe" Đorđe Rašić rekao je da su hoteli te kompanije u Vrnjačkoj Banji, Bajinoj Bašti, kao i Banjaluci, kao i tereni sa prirodnom i veštačkom travom, dostupni za rad svim selekcija FK Partizan tokom pripremnog perioda i kampova.
Pridruži se MONDO zajednici.