![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Tviter nalog kompanije "Adidas" u Velikoj Britaniji pokrenuo je kampanju #DareToCreate (Usudi se da kreiraš) kako bi omogućili navijačima Arsenala da na dresovima ispišu vlastita korisnička imena, koja bi potom bila dostupna za naručivanje.
Međutim, usledile su salve uvredljivih izraza i fraza, što nije "filtrirano", pa je u roku od nekoliko sati brend poslao poruke i fotografije sa rasističkom i antisemitskom sadržinom.
Korisnici ove društvene mreže su se potpisivali kao "nevini Hitler", "spalite sve Jevreje", "umrite 'crnčuge'" i slično, a pominjani su i nestala devojčica Medelin Meken i tragedija na Hilsborou.
Engleski mediji pretpostavljaju da je grešku napravio automatski sistem koji niko nije kontrolisao, pa je "adidas" brzo obustavio celu kampanju.
"Kao deo našeg partnerstva s Arsenalom, postali smo svesni zloupotrebe od strane manjine koja je stvorila uvredljive sadržaje. Odmah smo reagovali i onemogućili da se to ponavlja, a naš tim će da sprovede istragu", saopšteno je iz kompanije engleskim medijima.
Ovim povodom se oglasio i londonski klub.
"Potpuno osuđujemo govor mržnje, kojem nema mesta ni u našem klubu, niti u engleskom društvu", navedeno je iz tabora "tobdžija".
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
"Tebe i takvih kao ti se niko ne plaši, Partizan ima preča posla od Kupa": Mijailović oštro odgovorio Čoviću