U "moru" različitih izgleda fudbalskih dresova za sezonu 2019/20, jedan će se ipak izdvojiti.

Neki će reći da je razlog za to originalnost, dok će većina ipak zaključiti da je klupski dizajner to morao da osmisli mnogo, mnogo bolje.

Fudbalski klub Hadersfild, učesnik Čempionšipa, u sredu ujutru je predstavio svoju novu prvu garnituru opreme, a onda je u večernjim časovima pokazao i u prijateljskoj utakmici u Ročdejlu (na slici).

Pored tradicionalnih, uspravnih štrafti, neizbežno "upada u oko" prostor za reklamu generalnog sponzora, kompanije "Pedi pauer" ("Paddy power")

Poput lente misica, fudbaleri tog kluba nosiće u sledećoj sezoni reklamu, jer su u Hadersfildu procenili da je to odličan prostor.

"Napravili smo zaista moderan obrt da bismo na dres postavili logo sponzora. Ovaj stil je zaista upadljiv i pomaže nam da sačuvamo reputaciju kluba koji uvodi nove stvari",objasnio je komeracijalni direktor kluba, Šon Džarvis.

Zbog veličine reklame i natpisa, Hadersfild je obavestio navijače da logo sponzora neće biti ispisan na veličinama za decu.