Formula 1 je sport u kome se teško ostvaruje profit, mnogi timovi čak posluju u debelom minusu, ali plaćaju samo da bi se takmičili i uglavnom promovisali svoje automobile na taj način.
To je Mercedesu donelo mnogo prethodnih godina, a njihov konkurent Folksvagen više ne želi da sedi skrštenih ruku. Zbog toga se u najskorije vreme očekuje da Porše i Audi, dve velike automobilske kompanije koje posluju u okviru VW, dođu do mesta u Formuli 1 i već su preduzeli konkretne korake.
Prvi čovek Folsvagena Herbert Dis potvrdio je u ponedeljak da su njihovi premijum brendovi Audi i Porše dobili dozvolu da "uđu u posao" i da bismo uskoro mogli da ih vidimo u "najluđem cirkusu".
"Ostali smo bez argumenata da se ne takmičimo", poručio je Dis i dodao da mu je predočeno da će svakako zaraditi više novca ako se budu takmičili, iako je to vrlo skupa investicija koja često deluje kao gubitaški posao, međutim na primeru Mercedesa su videli da to ima svoje benefite.
Audi je već ponudio 500 miliona evra čuvenom Meklarenu kako bi preuzeo njihovu kompaniju, što je za sada odbijeno, dok Porše planira da ostvari partnerski odnos sa Red Bulom i kasnije uđe u Formulu 1.
Zbog sve veće popularnosti Formule 1, Porše planira da značajno poveća investicije u ovaj sport.
Sa Bolombojem je druga priča! Vojnik Zvezde se vratio, a jedan važan detalj može da "pogura" tim do plej-ofa
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Partizan je u problemu, a postoji samo jedno rešenje: Prvi ispit je pao, vreme je za popravni!
Ovo je trudna verenica ubijenog Nikole iz Kaluđerice: Napadači pucali kroz prozor, čula se vriska i škripa guma
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu