Kompanija vivo je, u sklopu obeležavanja prve godišnjice poslovanja u Srbiji, potpisala ugovor o partnerstvu sa Fudbalskim savezom Srbije i time otpočela njihovu saradnju, kojom vivo postaje zvanični pametni telefon FSS. vivo će kroz ovo partnerstvo reprezentaciji pružati podršku u toku narednog perioda, uključujući Svetsko prvenstvo u Kataru, kao i druge dolazeće projekte.
„Ponosni smo što ćemo kroz ovu saradnju podržavati reprezentaciju u toku narednog perioda. Kako je jedna od glavnih stavki kojima se vodimo u našem poslovanju „rađenje pravih stvari na pravi način“, čast nam je da budemo podrška fudbalu u Srbiji i da zajedničkim snagama, kao jedan tim, izađemo na teren. Želimo da u nove pobede uplovimo sa istom strašću kojom fudbaleri započinju utakmice i izuzetno smo ponosni što nas je Savez prepoznao kao snažnog partnera.“ izjavio je Mark Chen, direktor regionalnog predstavništva kompanije vivo.
Kompanija vivo, svoje poslovanje na srpskom tržištu započela je u junu 2021. godine i od samog početka ima za cilj da sa svojim korisnicima zabeleži sve trenutke vredne pamćenja.
Deleći ljubav, timski duh i posvećenost prema ovom sportu i u susret obeležavanju prve godišnjice poslovanja u Srbiji, vivo kroz ovu saradnju nastoji da podršku, koju pruža sportu u svetu, pruži i fudbalu kod nas. Ujedno, vivo telefoni biće i zvanični pametni telefoni reprezentacije Srbije u ovom periodu.
„Podrška koja proističe iz strasti prema fudbalu i koju osećamo od ljudi širom zemlje, je nešto što jako vrednujemo i što nam daje podstrek za dalje uspehe. Drago nam je što saradnje i partnerstva koja sklapamo odlikuju vrednosti koje i sami negujemo unutar Saveza – smatramo da je i saradnja sa kompanijom vivo baš jedna od takvih“, izjavio je Nenad Bjeković, zamenik predsednika Fudbalskog saveza Srbije.
Otkako je otpočeo svoj zvanični ulazak na evropska tržišta u oktobru 2020. godine, vivo kontinuirano širi svoje prisustvo i saradnju širom Evrope. Deleći strast korisnika prema fudbalu, vivo je postao prvi partner u predstavljanju ceremonije otvaranja i zatvaranja UEFA EURO 2020™, a vivo je takođe i zvanični partner UEFA EURO 2024. godine.
U okviru pružanja podrške sportu u evropskim zemljama, vivo je do sada podržao i La Ligu u Španiji, Žensku Odbojkašku Ligu u Italiji kao i poljski nacionalni tim u skijaškim skokovima.
„Smatramo da je težnja ka daljem razvitku i prevazilaženju novih izazova nešto što nas iznova motiviše u kompaniji vivo. Za vivo, 2022. biće još uzbudljivija godina u Srbiji, koja je jedno od naših ključnih tržišta u Evropi. Želimo da, kao jedan tim, uz strast ljubitelja fudbala krenemo ka daljim izazovima i da ovaj naredni period bude ispunjen novim pobedama i uspesima.“ zaključio je Mark Chen.
Ovaj je događaj bio prilika za kompaniju vivo i da potvrdi posvećenost regionu, s nedavnim ulaskom na susedna tržišta Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Severne Makedonije, te predstavnicima medija i partnerima najavi skora predstavljanja novih uređaja.
O kompaniji vivo
vivo je tehnološka kompanija koja stvara odlične proizvode utemeljene na vrednosti zasnovane na dizajnu, sa centralnim fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge. Cilj kompanije je izgradnja mosta između ljudi i digitalnog sveta. Zahvaljujući jedinstvenoj kreativnosti, vivo pruža korisnicima sve ugodniji digitalan život. Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije, koje uključuju Benfen*, sa fokusom na dizajn i korisničko iskustvo, kao i kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane korporacija svetske klase, sa još većim fokusom na društvenu odgovornost.
Okupljanjem i razvijanjem najboljih lokalnih talenata, sa ciljem pružanja vrhunskog kvaliteta, vivo je podržan kroz mrežu razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju i Šijanu, fokusirajući se na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za fotografisanje i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao inteligentnu mrežu proizvodnih baza (uključujući ovlašćeni proizvodni centar), gde proizvodi približno 200 miliona pametnih telefona godišnje. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.
* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro.
O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs
Kancelarijom vivo u Srbiji upravlja VB-TECH d.o.o. Beograd kao ovlašćeni predstavnik za prodaju i distribuciju vivo Mobile Communication Co, Ltd.
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Sloboda Mićalović napadnuta na parkingu: Evo kako je poznata glumica završila u Urgentnom centru