Marketinška agencija FSSCG "Plavi, plavi" i zvanični sponzor reprezentacije, poznati danski proizvodjač piva Karlsberg, promovisali su "akciju približavanja fudbala naciji do Mundijala u Nemačkoj".
Marketinška agencija Fudbalskog saveza Srbije i Crne Gore "Plavi, plavi" i zvanični sponzor nacionalne fudbalske reprezenacije, poznati danski proizvodjač piva Karlsberg, promovisali su u Sport kafeu akciju približavanja fudbala naciji do Mundijala u Nemačkoj.Osim poznatih sadržaja, koji su korišćeni u minulim kvalifikacijama za prvenstvo sveta, "Plavi, plavi" i Karlsberg će osmisliti i nove sadržaje stvaranja "zajedništva navijača i nacionalnog tima".
"Naš osnovni posao je bio da približimo fudbal naciji. Slogani "Igrajmo fudbal" i "Cela nacija - reprezentacija" ušli su u upotrebu medju navijačima, a sada želimo da odemo i korak dalje. Osnovni cilj će biti da fudbal udje u sve naše domove", rekao je na konferenciji za novinare direktor agencije "Plavi", plavi" Slobodan Pejović.
Generalni sekretar FSSCG Zoran Damjanović konstatovao je da je minula kampanja dala odlične rezultate.
"Uspeli smo da kroz kampanju vratimo poverenje u nacionalni tim i vratimo navijače na stadione. Cela nacija je podržala reprezentaciju u kvalifikacijama, pa se nadamo da će tako biti i na Svetskom prvenstvu u Nemačkoj", rekao je Damjanović.
Do početka Mundijala, zvanični sponzor će napraviti "produkciju o našoj reprezentaciji", osnovati veliki nagradni fond, kao i niz drugih akcija.
Svetski proizvodjač piva Karlsberg, pored našeg nacionalnog tima, zvanični je sponzor i selekcija Engleske i Švajcarske.
(Tanjug)