Svega deset nedelja pred početak Svetskog prvenstva, FIFA se susreće sa sve ozbiljnijim problemom vezanim za slabu prodaju ulaznica.
Engleski "Dejli Miror" objavio je vest u kojem navodi da je više od milion, od ukupno 3,4 miliona ulaznica, još "u fijoci".
Navodno su brojni i moćni sponzori Mundijala, njih 18, vratili 378.000 ulaznica, dok je u Cirih vraćeno i 650.000 ulaznica od strane raznih fudbalskih asocijacija, navodi "Miror".
FIFA je više iznenađena povratkom ulaznica od strane sponzora, koji ne uspevaju da pronađu ni navijače koji žele ulaznice za - džabe! Po ugovorima, FIFA je garantovala sponzorima 550.106 ulaznica, ali je samo 172.000 do sada i potraženo.
Svaka kompanija, koja sponzoriše Mundijal, a to su redom Koka-kola, Adidas, Soni, Viza, Emirejts, Hjundai, Mekdonalds, Badvajzer, Kastrol, Kontinental, MTN, Mahindra Satijam, Jingli solar, Altimejt, FNB, NeoAfrika, Prasa i Telkom, dobila je 30.000 ulaznica u sklopu svog ugovora, a sa zadatkom da ih podeli gratis, kroz nagradne igre ili jednostavnim donacijama.
Ispostavilo se da je svega 31 odsto ulaznica našlo svog vlasnika.
Ne susreće se samo FIFA sa otkazima, već i brojne avio-kompanije, turističke agencije, hoteli, apartmani.
Kako se bliži start Mundijala, strahovi da je FIFA uranila sa dodelom SP jednoj afričkoj zemlji sve su jači. Po svemu sudeći, navijači širom planete nisu (još) spremni da se upuste u avanturu zvanu - Južna Afrika, malo iz ekonomskih, malo iz bezbednosnih razloga.
(MONDO)
Navodno su brojni i moćni sponzori Mundijala, njih 18, vratili 378.000 ulaznica, dok je u Cirih vraćeno i 650.000 ulaznica od strane raznih fudbalskih asocijacija, navodi "Miror".
FIFA je više iznenađena povratkom ulaznica od strane sponzora, koji ne uspevaju da pronađu ni navijače koji žele ulaznice za - džabe! Po ugovorima, FIFA je garantovala sponzorima 550.106 ulaznica, ali je samo 172.000 do sada i potraženo.
Svaka kompanija, koja sponzoriše Mundijal, a to su redom Koka-kola, Adidas, Soni, Viza, Emirejts, Hjundai, Mekdonalds, Badvajzer, Kastrol, Kontinental, MTN, Mahindra Satijam, Jingli solar, Altimejt, FNB, NeoAfrika, Prasa i Telkom, dobila je 30.000 ulaznica u sklopu svog ugovora, a sa zadatkom da ih podeli gratis, kroz nagradne igre ili jednostavnim donacijama.
Ispostavilo se da je svega 31 odsto ulaznica našlo svog vlasnika.
Ne susreće se samo FIFA sa otkazima, već i brojne avio-kompanije, turističke agencije, hoteli, apartmani.
Kako se bliži start Mundijala, strahovi da je FIFA uranila sa dodelom SP jednoj afričkoj zemlji sve su jači. Po svemu sudeći, navijači širom planete nisu (još) spremni da se upuste u avanturu zvanu - Južna Afrika, malo iz ekonomskih, malo iz bezbednosnih razloga.
(MONDO)