Zvanično najbolji fudbaler sveta, prvotimac Barselone i reprezentativac Brazila Ronaldinjo, izbio je na prvo mesto marketinški najskljupljih fudbalera sveta, pošto je nemačka kompanija BBDO, specijalizovana za procenu vrednosti svetskih brendova, ocenila da njegov lik trenutno vredi 47 miliona evra.
Zvanično najbolji fudbaler sveta, prvotimac Barselone i reprezentativac Brazila Ronaldinjo, izbio je na prvo mesto marketinški najskljupljih fudbalera sveta, pošto je nemačka kompanija BBDO, specijalizovana za procenu vrednosti svetskih brendova, ocenila da njegov lik trenutno vredi 47 miliona evra.Brazilac je sa vodeće pozicije potisnuo kapitena reprezentacije Engleske, prvotimca Reala Dejvida Bekama, koji je u poslednjih pet-šest godina bez konkurencije bio najvredniji brend medju fudbalerima.
Bekam, medjutim, i dalje vredi 44,9 miliona evra, što znači da ga se poslodavci iz "kraljevskog kluba" još neće odreći.
Na trećem mesto se probio najbolji mladi fudbaler sveta, prvotimac Mančester Junajteda i reprezentativac Engleske Vejn Runi, koji u ovom trenutku marketinški vredi 43,7 miliona evra.
Da se fudbalsko umeće ne poklapa uvek sa marketinškim potrebama najvećih svetskih kompanija, pokazuje jedan od trenutno najboljih napadača sveta Andrej Ševčenko, koji se na toj listi nalazi tek na 20. mestu.
(Tanjug)