U sezoni kada je Karlsberg odustao od reklamiranja svog brenda "Lav" kroz takmičenje u fudbalskom Kupu Srbije, apatinski proizvođač piva nastavio je saradnju sa Superligom.
Zajednica superligaša potpisala je u četvrtak novi, dvogodišnji ugovor sa predstavnicima Apatinske pivare, tako da će rogovi ostati zaštitni znak trke za naslovom prvaka države bar do kraja sezone 2011/12.
Predsednik Zajednice Branimir Babarogić podsetio je da je asocijacija naših najuspešnijih klubova tokom prethodne dve godine imala veoma dobru saradnju sa Apatinskom pivarom i dodao da je "izuzetno zadovoljan" što je došlo do njenog produženja.
"Proteklih godina ulagali smo maksimalne napore da zajednički ostvarimo dobre rezultate i da poboljsamo opšte uslove za superligaše. Obećavamo da će sezona koja je u toku biti izuzetno uzbudljiva", rekao je Babarogić.
(MONDO)