Do ovog, prilično iznenađujućeg aranžmana, došlo je tako što je FSG postao svetski marketinški zastupnik Lebrona Džejmsa, a Džejms zauzvrat dobio određeni paket Liverpulovih deonica.

Američka kompanija na čijem čelu se nalaze Džon Henri i Tom Verner kupila je Liverpul oktobra prošle godine od "zloglasnog" tandema Hiks - Džilet.

"Ovaj ugovor je velika prilika za mene. Od trenutka kada sam prvi put kročio na NBA parket, postao sam biznismen", prokomentarisao je Džejms.

"Liverpul ima 18 titula prvaka države. Ja pokušavam da uradim to što oni već jesu".

FSG gradiće Džejmsov globalni brend, mada se u principu ne bavi tom vrstom posla.

"Lebron je ipak jedan od najprepoznatljivijih sportista svog vremena. Možemo da mu otvorimo neka vrata, ali može i on nama", izjavio je predsednik Liverpula Tom Verner.

Američki mediji pretpostavljaju da će glavni cilj novouspostavljenog partnerstva biti kinesko tržište.

(MONDO)