
Prema podacima AGB Nielsen Media Research-a učešće u gledanosti televizije B-92 dana 17.05.2006. od 16,5% je najveće od 2002, od kada se u Srbiji merenje gledanosti vrši elektronskim putem. Prethodni najveći dnevni udeo u gledanosti koji je televizija B-92 ostvarila, je iznosio skoro 15% i ostvaren je prilikom prošlogodišnjeg finala Lige šampiona, objavljeno je iz te kuće.
Sa prosečnim dnevnim učešćem od skoro 17% TV B-92 je pomenutog dana bila treća po ukupnoj gledanosti, odmah iza RTS-a 1 i Pinka, a ispred svih ostalih televizijskih stanica.
Finalna utakmica Lige šampiona bila je najgledaniji sadržaj tog dana na svim televizijama. U periodu trajanja finalne utakmice Lige šampiona i programa TV B-92 posvećenog ovom spektakularnom dešavanju, od 20:00 do 23:00, televizija B-92 je bila ubedljivo najgledanija sa skoro 1 000 000 gledalaca svakog minuta, što je više od RTS-a 1 koji je imao oko 670 000 i Pinka, koji je imao oko 590 000 gledalaca.
Najveću gledanost utakmica beleži upravo u svojim najzanimljivijim trenucima. U periodu od 22:00 do 23:00 skoro svakog trenutka TV B-92 je pratio auditorijum od oko 1 300 000 gledalaca. Učešće u gledanosti u tom periodu iznosilo je 46%, što je daleko ispred TV Pinka koji je u tom periodu imao očešće od 17% i RTS-a sa učešćem od 10%.
Ovi rezultati još jednom su pokazali da televizija B92, trudeći se da emituje visokokvalitetni program, zadobija sve veće poverenje publike sve češće postižući milionsku gledanost, saopšteno je iz B92.
Sa prosečnim dnevnim učešćem od skoro 17% TV B-92 je pomenutog dana bila treća po ukupnoj gledanosti, odmah iza RTS-a 1 i Pinka, a ispred svih ostalih televizijskih stanica.
Finalna utakmica Lige šampiona bila je najgledaniji sadržaj tog dana na svim televizijama. U periodu trajanja finalne utakmice Lige šampiona i programa TV B-92 posvećenog ovom spektakularnom dešavanju, od 20:00 do 23:00, televizija B-92 je bila ubedljivo najgledanija sa skoro 1 000 000 gledalaca svakog minuta, što je više od RTS-a 1 koji je imao oko 670 000 i Pinka, koji je imao oko 590 000 gledalaca.
Najveću gledanost utakmica beleži upravo u svojim najzanimljivijim trenucima. U periodu od 22:00 do 23:00 skoro svakog trenutka TV B-92 je pratio auditorijum od oko 1 300 000 gledalaca. Učešće u gledanosti u tom periodu iznosilo je 46%, što je daleko ispred TV Pinka koji je u tom periodu imao očešće od 17% i RTS-a sa učešćem od 10%.
Ovi rezultati još jednom su pokazali da televizija B92, trudeći se da emituje visokokvalitetni program, zadobija sve veće poverenje publike sve češće postižući milionsku gledanost, saopšteno je iz B92.
Pridruži se MONDO zajednici.