Prema podacima AGB Nielsen Media Research-a učešće u gledanosti televizije B-92 dana 17.05.2006. od 16,5% je najveće od 2002, od kada se u Srbiji merenje gledanosti vrši elektronskim putem. Prethodni najveći dnevni udeo u gledanosti koji je televizija B-92 ostvarila, je iznosio skoro 15% i ostvaren je prilikom prošlogodišnjeg finala Lige šampiona, objavljeno je iz te kuće.
Prema podacima AGB Nielsen Media Research-a učešće u gledanosti televizije B-92 dana 17.05.2006. od 16,5% je najveće od 2002, od kada se u Srbiji merenje gledanosti vrši elektronskim putem. Prethodni najveći dnevni udeo u gledanosti koji je televizija B-92 ostvarila, je iznosio skoro 15% i ostvaren je prilikom prošlogodišnjeg finala Lige šampiona, objavljeno je iz te kuće.Sa prosečnim dnevnim učešćem od skoro 17% TV B-92 je pomenutog dana bila treća po ukupnoj gledanosti, odmah iza RTS-a 1 i Pinka, a ispred svih ostalih televizijskih stanica.
Finalna utakmica Lige šampiona bila je najgledaniji sadržaj tog dana na svim televizijama. U periodu trajanja finalne utakmice Lige šampiona i programa TV B-92 posvećenog ovom spektakularnom dešavanju, od 20:00 do 23:00, televizija B-92 je bila ubedljivo najgledanija sa skoro 1 000 000 gledalaca svakog minuta, što je više od RTS-a 1 koji je imao oko 670 000 i Pinka, koji je imao oko 590 000 gledalaca.
Najveću gledanost utakmica beleži upravo u svojim najzanimljivijim trenucima. U periodu od 22:00 do 23:00 skoro svakog trenutka TV B-92 je pratio auditorijum od oko 1 300 000 gledalaca. Učešće u gledanosti u tom periodu iznosilo je 46%, što je daleko ispred TV Pinka koji je u tom periodu imao očešće od 17% i RTS-a sa učešćem od 10%.
Ovi rezultati još jednom su pokazali da televizija B92, trudeći se da emituje visokokvalitetni program, zadobija sve veće poverenje publike sve češće postižući milionsku gledanost, saopšteno je iz B92.