Iako još nije zvanično potpisan ugovor, našem portalu potvrđena je informacija da će u sezoni 2012/13, kompanija "Carslberg Srbija" postaviti svoj brend "Lav pivo" na crno-beli dres fudbalera Partizana.

Na taj način, prvi put od učešća u Ligi šampiona u sezoni 2010/11, Partizan će dobiti generalnog sponzora i prodati najskuplje mesto na dresu. Ipak, finansijski detalji nisu saopšteni.

U klubu, rečeno nam je da su pregovori trajali više meseci i da se dve strane nalaze pred potpisom sponzorskog ugovora.

Od ranije, "Lav pivo" je i jedan od sponzora Partizanovog najvećeg rivala Crvene zvezde. U Ljutice Bogdana prostor za konferencije za štampu zvanično se zove "Lav Medija centar".

MONDO saznaje da crveno-beli na ime ugovora sa "Lav pivom" dobijaju godišnje 200.000 evra. Koliko će Partizan dobiti za sezunu u kojoj će se pored Kupa Srbije i Superlige, takmičiti u Ligu Evrope, za sada je nepoznato.

Poslednji generalni sponzor Partizana bila je kompanija "MSI", u sezoni 2009/10, posle čega je "Elektroprivreda Srbije" bila sponzor za mečeve Lige šampiona.

(V. S. - N. J. - MONDO, foto: Beta/Branislav Božić/EV)