Novi izgled web sajta Partizana. Direktorka marketinga Snežana Filipović o novim tehnološkim rešenjima, novim idejama, planovima...
Nova direktorka marketinga crno-belih Snežana Filipović rekla je u intervjuu za klupski sajt da Partizan nastavlja da postavlja standarde i na tom polju i ističe da sajt godišnje pregleda oko pet miliona posetilaca.
"Digitalna komunikacija je najbrža, tako da je i logično da se novine u sektoru digitalnih komunikacija odmah vide. Pokrenuli smo Facebook stranu i Twitter nalog, koje kao globalne društvene mreže omogućavaju svim članovima i simpatizerima najsvežije informacije iz FK Partizan, razmenu mišljenja, predloge, sugestije kao i još mnogo toga. Internet stranica FK Partizan ima veliki značaj za promociju samog kluba kako u nacionalnim, tako i u internacionalnim okvirima. Pored naših igrača, trenera, stručnog štaba, internet stranica omogućava i promociju naših sponzora", kaže ona.
"Već 14 godina smo model za ostale, i nekako se uvek poklopi da taman kad nam se oni približe, mi napravimo nešto novo, bolje i modernije. I ovaj put smo se trudili da postavimo nove standarde u Srbiji, standarde u rangu najvećih evropskih klubova i njihovih Internet prezentacija. Ispratili smo sve aktuelne trendove u dizajnu. Insistirali smo na svedenosti, jednostavnosti, ekonomičnosti i intuitivnosti, te prilagođenosti prosečnom korisniku Interneta", rekla je direktorka marketinga Partizana.
Marketing sektor Partizana napravio je godišnji plan, a važan segment je dostupnost informacija javnosti, pre svega navijačima beogradskog kluba. U tom smislu, pripremljena je aplikacija za mobilne telefone i tablete.
"Na ovaj potez smo se odlučili kako bismo održali što bolju i kvalitetniju komunikaciju sa našim fanovima, imali efektniji protok informacija i prezentovali klub", kaže Snežana Filipović i dodaje da će uskoro u prodaji biti i publikacija o Partizanu - njegovoj istoriji, omladinskoj školi, koja je definitivno najjača u Srbiji, Teleoptiku, marketinškom timu...
Partizan je nedavno sklopio ugovor o generalnom sponzorstvu sa kompanijom Karlsberg, za koji direktorka marketinga Partizana kaže da je jedan od najvećih komercijalnih sponzorskih ugovora.
"Veoma je važno što smo pronašli partnere koji će nas podržati u narednom periodu i sa kojima ćemo imati snage da pravimo još bolje rezultate. Ovakav način poslovanja je onaj kakvom Partizan teži godinama - da se uspostavi saradnja sa ozbiljnim kompanijama, koje podržavaju sport i koji su sa nama zato što smo petostruki uzastopni šampioni Srbije i jedini predstavnici Srbije u Ligi Evrope. To je potvrda kvaliteta celog kluba. Carlsberg Srbija biće sponzor FK Partizan u naredne dve godine - u prvoj godini kao generalni sponzor kluba, sa mogućnošću da se taj status nastavi i u sezoni 2013/2014", rekla je Snežana Filipović.
(MONDO - foto: FK Partizan)