Fudbaleri Parme nisu prošle sezone obradovali svoje navijače. Zauzeli su osmo mesto i propustili prilku da izbore plasman u kvalifikacije za neko međunarodno takmičenje.

I ove jeseni se "motaju" oko sredine tabele. Posle lošeg početka sezone ostvarili su tri uzastopne pobede i domogli se devetog mesta.

Rukovodstvo kluba zahvalno je navijačima na podršci, pa je pronašlo originalan način da im se oduži. I da zaradi.

Na dresovima igrača Roberta Donadonija ispisana su imena svih vlasnika sezonskih karata.

Marketing Parme nije izmislio ovaj nesumnjivo originalan potez. Španski Alaves uradio je isto krojeći dresove u znak sećanja na uspešnu sezonu 2000/01, kada je tim Hoze Manuela Esnala izgubio 4:5 od Liverpula, u dramatičnom finalu Kupa Uefa.

Prvotimac tima iz Baskije te sezone bio je i srpski internacionalac Ivan Tomić.

(MONDO, foto: Guliver/Getty images)