Španski fudbalski gigant odlučio je da sledeće sezone prvi put u svojoj istoriji stavi reklamu na dres fudbalera prvog tima, objavili su katalonski mediji.

Barselona je u fudbalskom svetu poznata i po odbijanju da stavi reklamu na majice kojie igrači nose na utakmicama, iako velika većina klubova na tome zaradjuje ogroman novac.

Katalonski klub će, i pored odluke da stavi reklamu na "grudi" igrača, i dalje biti jedinstven po tom pitanju, pošto je predstavnik Barselone najavio je da će igrači aktuelnog evropskog i španskog šampiona na dresovima, umesto imena bogatog sponzora, imati reklamu UNICEF-a.

Španski klub je saopštio da je napravio petogodišnji dogovor sa UNICEF-om i da će u tom periodu aktivno pomagati decu sveta. Detalji sporazuma izmedju Barselone i UNICEF-a biće objavljeni 11.
avgusta u Njujorku, tokom turneje španskog kluba po SAD.

Osim Barselone u španskoj ligi samo Atletik Bilbao nikada nije nosio reklame na dresovima.

(Tanjug)