Aktuelni šampion Evrope Barselona od utorka će na dresovima nositi logotip UNICEFA-a, organizacije Ujedninjenih nacija za brigu o siromašnoj i napuštenoj deci, saopštio je slavni katalonski klub.
Aktuelni šampion Evrope Barselona od utorka će na dresovima nositi logotip UNICEFA-a, organizacije Ujedninjenih nacija za brigu o siromašnoj i napuštenoj deci, saopštio je slavni katalonski klub.Barselona je jedini veliki evropski klub koji nikada nije nosio reklamu na dresovima, a prošle godine prvi put su na levi rukav stavili pet santimetara dugačak logo katalonske TV stanice TV3.
Ugovor sa UNICEF-om, koji će u sedištu Ujedinjenih nacija u Njujorku u četvrtak zvanično potpisati predsednik kluba Djoan Laporta, predvidja da Barselona godišnje u fond UNICEF-a uplaćuje milion i po dolara.
Pored znaka UNICEF, u narednih pet godfina na dresovima će stajati slogan "Barselona, više od kluba - nova globalna nada za decu kojoj treba pomoć".
Katalonski klub je po svaku cenu želeo da očuva tradiciju i da ne potpisuje komercijalne ugovore sa sponzorima koji su zahtevali reklamiranje na dresovima.
Medjutim, pre nekoliko godina činilo se da će i Barselona na kraju popustiti, pa su paralelno vodjeni pregovori o reklamiranju Olimpijskih igara u Pekingu 2008. i najveće evropske on-line kladionice Betandwin.
U upravi kluba je, medjutim, preovladala struja koja se zalagala za očuvanje tradicije, pa je tako doneta odluka da se potpiše nekomercijalni ugovor sa UNICEF-om.
Dresove sa logom UNICEF-a fudbaleri Barselone prvi put će nositi na premijernoj utakmici Lige šampiona protiv Levskog.
(Tanjug)