Fudbalski klub Partizan kolektivno vodi svoje zaposlene na predstavu "Egzibicionista" u Ateljeu 212.
Ideja uprave i marketinga Partizana je da i ovim populariše sport i kulturu, kao prave životne vrednosti i stilove.
"Baš kao što je FK Partizan svojim dosadašnjim radom, mnogobrojnim akcijama i projektima, osvajanjem šest uzastopnih šampionskih titula pokazao da je avangarda u svemu, tako je i Atelje 212 (osnovan pre 54 godine) upravo osnovan kao pozorište u kojem bi se igrala nova avangardna drama od velikog uticaja u to vreme u Evropi", piše u saopštenju Partizana.
Direktorka marketinga Partizana Snežana Filipović kaže da je ovo samo jedna u nizu planiranih, sličnih akcija.
"Pozorišnom predstavom u Ateljeu 212 želimo da našim zaposlenima pružimo lepe trenutke i van njihovih radnih mesta kojie ujedno mogu provesti sa članovima porodice. Ovom akcijom želimo i da pokažemo da bi svi sportski klubovi trebalo da rade na promovisanju sporta i kulture, pravih životnih stilova i vrednosti", dodala je ona.