Platforma Partizan.tesla tc ima za cilj stalni kontakt navijača i simpatizera crno – belih širom sveta sa svojim matičnim klubom kroz jedinstven  multimedijalni program, koji korisnici imaju na svojim telefonima.

"Volimo da kažemo kako je Partizan uvek bio avangarda u svemu. Ali ne samo ovim projektom, već mnogobrojnim projektima koje smo imali u poslednjih godinu i po dana pokazali smo da ne samo što ne zaostajemo za evropskim klubovima, već smo nekada korak ispred", istakla je Snežana Filipović, direktorka marketinga FK Partizan.

"U prvih nekoliko dana projekat 'Partizan.tesla.tc' posetili su navijači i simpatizeri iz 31. zemlje sveta, dok je u bazu prvih dana učlanjeno  korisnika iz 19 zemalja. Navijači su uvek naš 12. igrač i zbog njihove ljubavi prema klubu želimo da oni budu u stalnom kontaktu sa svojim ljubimcima", naglasila je Filipovićeva.

Ova platforma je jedinstvena  po tome što na njoj neće biti samo sadržaja vezanih za utakmice, golove i slično, već će pored istorijata kluba i interakcije sa igračem u okviru "chet" stranice korisnici "Partizan.tesla.tc" projekta dobijati i posebne video poruke od naših prvotimaca.

Na konferenciji za prezentaciji koja je održana u Humskoj1, prisutnim novinarima se obratio i Milomir Stojmenovski konsultant projekta i prof. dr Gordana Nikić.

"U svetu postoji preko pet milijardi telefonskih korisnika, a platformu 'Partizan.tesla.tc' može da koristi više od četiri milijarde. Njegova specifičnost je što nije vezan samo za telefone nove generacije, takozvane 'smart' telefone, već ga možete koristiti na vašim najobičnijim telefonima, koji ne podržavaju druge društvene mreže. Ovaj sistem radi nezavisno od operativnog sistema: Android, iOS, Linux, Windows mobile, Symbian", rekao je Stojmenovski.

Koliko je dobra komunikacija ključ uspeha, a samim tim i pozitivne energije, navela je i prof. dr Gordana Nikić.

"Esencija dobre komunikacije je energija. Ujedinjeni u projekat 'Partizan.tesla.tc' - klub, navijači i igrači  imaju mogućnost obostrane  komunikacije tokom 24 sata.