U republici iz Zakavkazja imaju puno pravo da budu više nego zadovoljni izuzetnim uspehom "jorganždija". Reklamu na dresu platili su "samo" 12 miliona evra.
"Ako Atletiko Madrid pobedi u finalu Lige šampiona, skupoceni šampanjac neće teći samo Lisabonom, već i obalom Kaspijskog mora", konstatuje britanski Gardijan u četvrtak, analizirajući saradnju "jorganždija" i azerbejdžanske vlade.
Reklamni slogan "Zemlja vatre" piše na dresu Atletika od 2012. godine, kada je potpisan prvi ugovor predstavnika Azerbejdžana i rukovodstva kluba. Klub je tom prilikom zaradio 12 miliona evra.
"Sporazum nije podrazumevao samo reklamu na dresu, već širi strateški dogovor, prema kome su igrači i stručni štab Atletika prošle godine putovali u Azerbejdžan. Takođe je napravljen i plan da mladi fudbaleri iz te zemlje treniraju pod nadzorom trenera Atletika u Bakuu i Madridu", otkriva engleski list.
Ugovor evroazijske zemlje i uspešnog kluba obnovljen je ove godine i ističe na kraju takmičarske 2014/15.
"Za godinu dana bili smo u situaciji da predstavimo projekat Azerbejdžana celom svetu i da promovišemo bilateralne odnose naših zemalja", konstatovao je predsednik Atletika Enrike Sereso.
Promocijom i uz pomoć madridskog kluba, cilj Azerbejdžana je da predstavi svetu svoja velika ulaganja u hotele i apartmane na Kaspijskom moru. Ambiciozna republika imala je i želju da organizuje Olimpijske igre 2020. godine.
I pored kritika pojedinih međunarodnih organizacija na račun bivše sovjetske republike (svedenih na ugrožavanje ljudskih prava, pritisak na političku opoziciju...), Atletiko saradnju ocenjuje izuzetno plodonosnom i uspešnom.
"Veza Azerbejdžana i Atletiko Madrida predstavlja za obe strane mnogo više od tradicionalnog reklamnog sponzorstva. Ta saradnja ima ogromnu vrednost za obe strane i sredstvo je ostvarenja važnih ciljeva, kroz različite akcije - sport, reklame, komunikacije, marketing i korporativno-društvenu odgovornost na zadovoljstvo svih strana", zajedničko je saopštenje kluba i predstavnika vlade Azerbjedžana.
Nema sumnje, za Atletiko će 24. maja navijati i ex sovjetska republika, od devet i po miliona stanovnika.
Reklamni slogan "Zemlja vatre" piše na dresu Atletika od 2012. godine, kada je potpisan prvi ugovor predstavnika Azerbejdžana i rukovodstva kluba. Klub je tom prilikom zaradio 12 miliona evra.
"Sporazum nije podrazumevao samo reklamu na dresu, već širi strateški dogovor, prema kome su igrači i stručni štab Atletika prošle godine putovali u Azerbejdžan. Takođe je napravljen i plan da mladi fudbaleri iz te zemlje treniraju pod nadzorom trenera Atletika u Bakuu i Madridu", otkriva engleski list.
Ugovor evroazijske zemlje i uspešnog kluba obnovljen je ove godine i ističe na kraju takmičarske 2014/15.
"Za godinu dana bili smo u situaciji da predstavimo projekat Azerbejdžana celom svetu i da promovišemo bilateralne odnose naših zemalja", konstatovao je predsednik Atletika Enrike Sereso.
Promocijom i uz pomoć madridskog kluba, cilj Azerbejdžana je da predstavi svetu svoja velika ulaganja u hotele i apartmane na Kaspijskom moru. Ambiciozna republika imala je i želju da organizuje Olimpijske igre 2020. godine.
I pored kritika pojedinih međunarodnih organizacija na račun bivše sovjetske republike (svedenih na ugrožavanje ljudskih prava, pritisak na političku opoziciju...), Atletiko saradnju ocenjuje izuzetno plodonosnom i uspešnom.
"Veza Azerbejdžana i Atletiko Madrida predstavlja za obe strane mnogo više od tradicionalnog reklamnog sponzorstva. Ta saradnja ima ogromnu vrednost za obe strane i sredstvo je ostvarenja važnih ciljeva, kroz različite akcije - sport, reklame, komunikacije, marketing i korporativno-društvenu odgovornost na zadovoljstvo svih strana", zajedničko je saopštenje kluba i predstavnika vlade Azerbjedžana.
Nema sumnje, za Atletiko će 24. maja navijati i ex sovjetska republika, od devet i po miliona stanovnika.