Čelnici "Adidasa", svetski poznatog proizvodjača sportske opreme, nadaju se da će kompanija dobro unovčiti euforiju ljubitelja fudbala predstojećim Svetskim prvenstvom u Nemačkoj i to prodajom čak deset miliona lopti sa zvaničnim znakom Mundijala.
Izvršni direktor kompanije "Adidas", Herbert Hajner, naveo je podatak da je povodom Svetskog prvenstva 2002. godine prodato gotovo šest miliona lopti, a povodom Evropskog prvenstva 2004. godine nešto više od šest miliona lopti, preneo je Rojters.
Hajner nije otkrio nijedan precizniji podatak o izgledu lopte Svetskog prvenstva 2006. u Nemačkoj, koja će biti zvanično predstavljena u petak u Lajpcigu.
Prvi čovek "Adidasa" je ipak naveo da je lopta mekša i omogućava bolju kontrolu, što posebno odgovara južnoameričkim fudbalerima.
Pored toga, težina i aerodinamika lopte ostaju na istom nivou tokom čitave utakmice, što omogućava veću preciznost, istakao je Hajner.
(Tanjug)
Izvršni direktor kompanije "Adidas", Herbert Hajner, naveo je podatak da je povodom Svetskog prvenstva 2002. godine prodato gotovo šest miliona lopti, a povodom Evropskog prvenstva 2004. godine nešto više od šest miliona lopti, preneo je Rojters.
Hajner nije otkrio nijedan precizniji podatak o izgledu lopte Svetskog prvenstva 2006. u Nemačkoj, koja će biti zvanično predstavljena u petak u Lajpcigu.
Prvi čovek "Adidasa" je ipak naveo da je lopta mekša i omogućava bolju kontrolu, što posebno odgovara južnoameričkim fudbalerima.
Pored toga, težina i aerodinamika lopte ostaju na istom nivou tokom čitave utakmice, što omogućava veću preciznost, istakao je Hajner.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.