Čelnici "Adidasa", svetski poznatog proizvodjača sportske opreme, nadaju se da će kompanija dobro unovčiti euforiju ljubitelja fudbala predstojećim Svetskim prvenstvom u Nemačkoj i to prodajom čak deset miliona lopti sa zvaničnim znakom Mundijala.

Izvršni direktor kompanije "Adidas", Herbert Hajner, naveo je podatak da je povodom Svetskog prvenstva 2002. godine prodato gotovo šest miliona lopti, a povodom Evropskog prvenstva 2004. godine nešto više od šest miliona lopti, preneo je Rojters.

Hajner nije otkrio nijedan precizniji podatak o izgledu lopte Svetskog prvenstva 2006. u Nemačkoj, koja će biti zvanično predstavljena u petak u Lajpcigu.

Prvi čovek "Adidasa" je ipak naveo da je lopta mekša i omogućava bolju kontrolu, što posebno odgovara južnoameričkim fudbalerima.

Pored toga, težina i aerodinamika lopte ostaju na istom nivou tokom čitave utakmice, što omogućava veću preciznost, istakao je Hajner.

(Tanjug)