
Fudbalski klub Crvena zvezda promovisao je svoju novu internet prezentaciju, a novinarima, članovima uprave i igračima predstavljen je sajt koji će po mnogo čemu biti izuzetan i koji će medijima i navijačima pružiti najsveobuhvatniji pregled informacija vezanih za trofejni klub.
Na adresi www.crvenazvezdafk.com moći će da se pronadju sve informacije vezane za takmičenja u kojima klub učestvuje, podaci o timu i svakom igraču, intervjui, pregled domaćeg prvenstva i komentari najzanimljivijih utakmica, kao i zanimljivosti iz bogate istorije Crvene zvezde.
"Osnovna namena ovog sajta je da bude vrlo informativan, aktuelan i mislim da su posetioci već u eksperimentalnoj fazi mogli da se uvere koliko je aktuelan i koliko je sadržaja ubacivano na dnevnoj bazi. Ovih dana imaćemo i prvi blog, a pisaće ga šef stručnog štaba Aleksandar Janković. On će imati jedan tekst nedeljno, a u planu je da svakog dana neko od naših prvotimaca takodje napiše nešto za blog", rekao je direktor klupskog marketinga Stefan Ivanović.
Sajt se ažurira 24 sata dnevno, a u skladu sa interaktivnošću, kao imperativom modernog interneta, posetioci će svojim komentarima moći aktivno da učestvuju u kreiranju sajta.
Posebna atrakcija na web stranici biće "play-by -play" prenosi pojedinih Zvezdinih mečeva, koji će u mnogim slučajevima biti jedina prilika da se u svakom trenutku bude u toku sa dogadjajima na terenu.
"U najskorijoj budućnosti krenuće radio prenosi, a imaćemo i sekciju za klub navijača. Sve inovacije ćemo raditi u pravom trenutku, a ne pre vremena. Cilj nam je da imamo što zanimljiviji, što posećeniji sajt i mislim da smo na dobrom putu da to ostvarimo", dodao je Ivanović.
Prilikom prezentacije rečeno je da je ovo završetak prve faze projekta, koji za najtrofejniji srpski fudbalski klub radi Pakom, jedna od najuglednijih domaćih IT kompanija.
Kako najavljuju u Pakomu, Crvena zvezda će do leta 2008. godine biti prvi domaći fudbalski klub sa portalom na kojem će posetioci, uz dvadesetčetvoročasovni pristup svim vidovima informacija, moći da ostvaruju sve vidove dvosmerne komunikacije sa klubom - od učestvovanja u nagradnim igrama, do kupovine ulaznica i svih proizvoda iz ponude crveno-belih.
(Tanjug/MONDO)
Na adresi www.crvenazvezdafk.com moći će da se pronadju sve informacije vezane za takmičenja u kojima klub učestvuje, podaci o timu i svakom igraču, intervjui, pregled domaćeg prvenstva i komentari najzanimljivijih utakmica, kao i zanimljivosti iz bogate istorije Crvene zvezde.
"Osnovna namena ovog sajta je da bude vrlo informativan, aktuelan i mislim da su posetioci već u eksperimentalnoj fazi mogli da se uvere koliko je aktuelan i koliko je sadržaja ubacivano na dnevnoj bazi. Ovih dana imaćemo i prvi blog, a pisaće ga šef stručnog štaba Aleksandar Janković. On će imati jedan tekst nedeljno, a u planu je da svakog dana neko od naših prvotimaca takodje napiše nešto za blog", rekao je direktor klupskog marketinga Stefan Ivanović.
Sajt se ažurira 24 sata dnevno, a u skladu sa interaktivnošću, kao imperativom modernog interneta, posetioci će svojim komentarima moći aktivno da učestvuju u kreiranju sajta.
Posebna atrakcija na web stranici biće "play-by -play" prenosi pojedinih Zvezdinih mečeva, koji će u mnogim slučajevima biti jedina prilika da se u svakom trenutku bude u toku sa dogadjajima na terenu.
"U najskorijoj budućnosti krenuće radio prenosi, a imaćemo i sekciju za klub navijača. Sve inovacije ćemo raditi u pravom trenutku, a ne pre vremena. Cilj nam je da imamo što zanimljiviji, što posećeniji sajt i mislim da smo na dobrom putu da to ostvarimo", dodao je Ivanović.
Prilikom prezentacije rečeno je da je ovo završetak prve faze projekta, koji za najtrofejniji srpski fudbalski klub radi Pakom, jedna od najuglednijih domaćih IT kompanija.
Kako najavljuju u Pakomu, Crvena zvezda će do leta 2008. godine biti prvi domaći fudbalski klub sa portalom na kojem će posetioci, uz dvadesetčetvoročasovni pristup svim vidovima informacija, moći da ostvaruju sve vidove dvosmerne komunikacije sa klubom - od učestvovanja u nagradnim igrama, do kupovine ulaznica i svih proizvoda iz ponude crveno-belih.
(Tanjug/MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.