Dugogodišnje skautiranje, preporuka prijatelja kluba, poziv fudbalskih menadžera, igrači sa kojima su u nekom periodu već sarađivali, pregledanje "video kaseta" (ili u novije vreme na nekom drugom "mediju"), sve su to metode pomoću kojih klubovi dolaze do pojačanja.

Korak dalje otišli su u Sloveniji.

Tamošnji prvoligaš Domžale i njihov trener Luka Elsner su preko oglasa na popularnoj mreži LinkedIn pokušali da pronađu pojačanje na poziciji desnog beka. I uspeli su u tome.

Kada su u klubu ostali bez standardnog desnog beka Nejca Skubica, koji je prešao u turski Konjaspor, a kako nisu imali spremno "rešenje" za tu poziciju, a ni osobu kojoj bi verovali, iz ovog kluba su rešili da se okrenu "tehnologijama".

Oglas je glasio: "Tražimo ofanzivnog desnog beka koji će igrati u sistemu 3-4-3. Neophodno je da poseduje pasoš Evropske unije".

Na njihovo iznenađenje javilo im se više od 150 kandidata, među kojima je Elsneru najzanimljiviji bio iskusni Španac Alvaro Braki. Pregledali su sve priložene video snimke koje su kandidati poslali, a potom pozvali Brakija na probu, da bi nakon nedelju dana i potpisali ugovor sa njim.

"Domžale ima vrlo mali budžet, nemamo novca da kupujemo najbolje fudbalere. Trebala nam je zamena i nismo mogli da je pronađemo u Sloveniji niti smo imali nekog drugog igrača na umu. LinkedIn je bio ideja trenera Luke Elsnera, pa smo probali tako. I uspeli da pronađemo igrača. Mislim da smo prvi klub koji je probao nešto tako", kazao je PR ovog kluba za Bi-Bi-Si (BBC).

Ovaj sajt se uglavnom koristi da spoji biznismene, advokate i sl., ali je zanimljivo da je na taj način klub probao da pronađe i nekadašnji fudbaler Ajaksa, Anderlehta i Spartaka iz Moskve Demi de Zeuv.