U godini u kojoj će napuniti 120. rođendan, slavni Juventus dobio je novi grb.

Radikalno drugačiji od prethodnog i – shodno tome – navijači su uglavnom besni, dok se tifozi rivalskih klubova rugaju.

Ali, kada početni šok prođe, ne može se reći da novi logo "Stare dame" nije prijatan i, pre svega, moderan, saglasan sa vremenom u kom živimo.

"Novi logo je simbol Juventusovog stila života", rekao je u prvi čovek kluba, Andrea Anjeli, u ponedeljak uveče na gala večeri u Milanu gde su prisustvovali brojni VIP gosti iz svega biznisa, mode, politike, sporta i kulture.



Jedna od zvezda večeri bila je i poznata manekenka Emili Ratajakovski, koja je u beloj haljini mamila poglede prisutnih, ništa manje od krajnje pojednostavljenog grba na kom se pored jasnog slova "J" primećuje i jedno "T", koje označava Torino.





"Da bismo nastavili da rastemo, moramo da nastavimo i da pobeđujemo na terenu i razvijamo naš pristup van terena kako bismo dostigli nove visine. Ovde smo večeras da vam predstavimo budućnost Juventusa. Inovacije znače napredak bez zaboravljanja toga ko ste. Naša suština je uvek bila i biće na terenu", dodao je Anjeli, čija je porodica vlasnik "fijata", "ferarija", "alfa romea", "lančije", "džipa" i Juventusa.

Da li vam se sviđa novi grb Juventusa?

Protivnici novog grba prizivaju stari, s kojim je Juve ostvario najveće uspehe u istoriji, ali stari grb zapravo i znači slovo "J", o čemu svedoči ova slika ekipe iz 1940. godine, pred start Drugog svetskog rata.