Odeš u prodavnicu po grickalice, vratiš se kući sa ulaznicama za Ligu šampiona. I to je moguće. Vladimir, čitalac Monda, uspeo je upravo u tome, kada je u ponedeljak "zaradio" dve karte za meč Crvene zvezde i Olimpijakosa.
On je u jednoj prodavnici u Beogradu u društvu druga kupio čips, a uz njega je dobio i srećku. Nakon što su otvorili srećku, shvatili su da su dobili dve ulaznice za južnu tribinu stadiona "Rajko Mitić" za meč protiv šampiona Grčke.
"Kupili smo čips u vrednosti od 200 dinara i nakon plaćanja smo dobili loz. Kada se on otvori, na njemu piše da li je nagrada dve karte za utakmicu ili malo pakovanje čipsa. Drugar je to video, rekao da probamo i dobili smo karte. A čak je i čips bio na akciji", otkriva Vladimir redakciji Monda.
Oni su tako dobili nagradu 60 puta vredniju od minimalne svote kojom se ulazi u obzir za nagradnu igru. Kako svaka ulaznica u pojedinačnoj prodaji za tu tribinu košta 6.000 dinara, Vladimir je uz svoj čips dobio i ulaznice u vrednosti od 12.000 dinara!
Naš čitalac je istakao da mu je bilo neobično da na ulaznicama koje su dobili piše cena od 6.000 dinara umesto standarnih 0.00, koje uglavnom stoje u ovakvim nagradnim igrama.
Na fotografiji koju nam je Vladimir poslao vidi se i da ova akcija traje do 26. novembra, što bi trebalo da znači da će navijači Crvene zvezde ovim putem moći da dobiju karte i za utakmice protiv Totenhema i Bajern Minhena.
Ranije u ponedeljak je iz Crvene zvezde bilo objavljeno da je za duel sa Olimpijakosom u 2. kolu Lige šampiona na blagajnama ostalo još 6.000 ulaznica, a ovakva akcija će sigurno pomoći da tribine stadiona u Ljutice Bogdana budu što ispunjenije.
Razlog za očigledno slabiju prodaju ulaznica za mečeve u Ligi šampiona nije slabo interesovanje Zvezdinih navijača, već izuzetno skupe cene za srpske uslove. Najjeftiniji paket za duele sa Olimpijakosom, Totenhemom i Bajernom koštao je 12.000 dinara (sever i jug), uz popuste za članove kluba i sezonskih ulaznica.
Vladimir je imao dovoljno sreće da karte upravo u vrednosti od 12.000 dinara dobije "rutinskom" kupovinom čipsa.