Te 2005, kada su Fejsbuk, Tviter, Jutjub i druge društvene mreže i sajtovi još bili u povoju, Ronaldinjo je napravio viralni klip koji je pre svih prebacio milion preglerda na Jutjubu.
Naravno, to je legendarna reklama na kojoj mu predstavnik kompanije "Nike" donosi model kopačke "Tiempo" i predaje mu ih iz pozlaćenog kofera. Ronaldinjo se obuva, ustaje, podiže loptu i pogađa prečku četiri puta, ne puštajući joj da padne.
Podsetite se se snimka koji ste sigurno imali u telefonu i tih godina. Sigurno pamtite momenat kada ste ga prvi put videli.
Iako je mnogima odmah bilo jasno da je u pitanju montaža i da se lopta ne bi tako snažno odbijala do njega svaki put, čak i kada bi celu scenu izveo bez greške, Ronaldinjo je tada pružao takvu magiju na terenu da mu se moralo verovati svaki put kada obuje kopačke.
Igrao je fudbal i plesao sa loptom, mogao je sve i bio je verovatno jedini igrač na svetu u tom trenutku kome bismo zaista poverovali da je uspeo sve to da odradi bez montaže, tehnologije...
Da li je Ronaldinjova reklama montirana?
Ronaldinjov klip bio je toliko popularan da je "Nike" ponavljao tu reklamu i obeležavao njenu godišnjicu, dok je marketing tim Bundeslige nedavno uradio i omaž tom snimku sa Erlingom Holandom u glavnoj ulozi. Pogledajte:
Postanite deo MONDO SPORT zajednice na Viberu.