Već nekoliko nedelja fudbaleri Intera igraju bez glavnog sponzora na dresu. Raskinuli su saradnju sa kompanijom "DigitalBits" koja nije ispoštovala finansijski deo dogovora i duguje veliki novac "nerazurima" za reklamu na grudima, a dok traže sponzora za iduću sezonu - dobili su primamljivu ponudu za kraj sezone.
Kao što je poznato, Inter će igrati u finalu Lige šampiona 10. juna u Istanbulu protiv Mančester sitija, a ponudu je lansirao jedan veb-sajt za odrasle koji bi želeo da se na taj način pozicionira među ljubiteljima fudbala. U pitanju je platforma "My Club" koja je ponudila ni manje ni više nego 100 miliona evra da se na istaknutom mestu. Želeli bi da to sve krene od finala, a za ugovor do 2029. godine nude dakle devetocifrenu sumu.
Za sada nema najava da će Inter i prihvatiti takvu ponudu pošto se priča da bi želeli da u finalu ponesu reklamu jedne humanitarne organizacije, dok će potom od sledeće sezone izabrati novog generalnog sponzora. Veruju da bi mogli da dobiju i veći novac ukoliko osvoje Ligu šampiona i tako budu najprijatnije iznenađenje u ovoj fudbalskoj godini.
Podsetimo, nedavno je zbog sličnih razloga i Roma raskinula ugovor sa istoimenim sponzorom "DigitalBits" koji duguje ogroman novac. Za razliku od Intera, Roma ima natpis na dresu - SPQR (latinska izreka koja znači Rimski narod i Senat).