Fudbal

HEINEKEN® TE POZIVA NA SPEKTAKL

Izvor Promo

EKSKLUZIVNO GLEDANJE FINALA UEFA CHAMPIONS LEAGUE U BEOGRADU, NOVOM SADU I NIŠU

Izvor: Promo

Heineken®, ponosni sponzor UEFA Champions League, i ove godine pripremio je posebno iznenađenje za sve fudbalske zaljubljenike.

Svaka cigla utkana u zidove legendarnog Vemblija i čuveni „Arch“, luk dugačak 315 metara koji se nadvija nad legendarnim stadionom, podrhtavaće od huka navijača u večernjim satima 1. juna! Deo vrhunske atmosfere iz prestonice Engleske preneće se i u srce Beograda (otvoreni stadion Tašmajdan), Novog Sada (kod Spensa) i Niša (ispred TC Delta Planet) jer Heineken® organizuje nezaboravno veče za sve ljubitelje UEFA Champions League sa početkom od 19:30 časova.

Gosti će imati priliku da budu deo ekskluzivnog ambijenta i uz odličan provod i druženje isprate duel Borusije Dortmund i Real Madrida.

Pored praćenja utakmice na velikim LED ekranima i naravno uživanja u osvežavajućem ukusu Heineken® piva, posetioci će imati priliku da se zabave u raznim fudbalskim aktivacijama, uživaju u digitalnom muzeju i momentima koji su obeležili istorijat i sadašnjicu elitnog fudbalskog klupskog takmičenja, ali i da testiraju svoje znanje u pub kvizu. Heineken® je pripremio i druga audio-vizuelna iznenađenja za sve koji odluče da subotnje veče provedu prateći duel najboljih među najboljima.

Ove godine, čuveni brend predstavlja kampanju ,,Nazdravi za prave strastvene navijače’’ koja nas podseća šta znači biti pravi fan, slaveći ljude koji zaista dišu i žive za sport na pozitivan, a ponekad i neobičan način.

„Fudbal je više od igre. U pitanju je strast, inspiracija, zajedništvo. Upravo zbog toga, svaki pravi strastveni navijač koji svoju ljubav prema fudbalu ispoljava na pozitivan način, postaje neizostavni deo ovog spektakla. Zato, naša je želja da sve ljubitelje ovog sporta okupimo na nesvakidašnjim lokacijama, gde će fudbalsko uzbuđenje dostići vrhunac. Finale je izvanredna prilika da pokažemo da je fudbal inspiracija i radost za sve, a naše tradicionalno partnerstvo sa UEFA Champions League nam omogućava da na poseban način uživamo u fudbalu.’’ izjavila je Tamara Pajević, direktorka marketinga u kompaniji HEINEKEN.

Učlani se u Heineken® Klub Šampiona, pokaži svoje fudbalsko znanje, istraži rituale navijača, otkrij inspirativne priče legendarnih fudbalskih asova i osvoji vredne nagrade.

O brendu Heineken®

Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto - prepoznatljivi Heineken® kvalitet. Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken® vodeći