U saradnji sa renomiranim britanskim fotografom Samom Gregom, poznatim po radu sa nekim od najznačajnijih evropskih klubova i svetskih modnih brendova, Partizan i "Kappa" predstavljaju novu vizuelnu kampanju koja kroz autentičan umetnički izraz osvetljava duboko ukorenjeni identitet kluba i njegovu neraskidivu vezu sa gradom.
Fotografije su nastale na autentičnim lokacijama širom Beograda – u dvorištima, na ulicama i krovovima, među običnim ljudima i navijačima crno-belih i na najbolji način prikazuju ono što Partizan predstavlja: nasleđe, emociju i pripadnost koja se prenosi kroz generacije.
Beograd i Partizan su neraskidivo povezani - duh grada odražava se kroz crno-belu strast prema klubu - izjavila je Milka Forcan, potpredsednica FK Partizan i dodala: "Saradnja sa vrhunskim fotografom donosi posebnu umetničku dimenziju, hvatajući emociju i osećaj pripadnosti koji spajaju navijače i grad. Ovo nije priča samo o fudbalu, već o specifičnoj i prepoznatljivoj subkulturi, o ljudima koji su odrasli uz klub i o onima koji će tek stvarati njegovu budućnost.
Fotograf Sam Greg, poznat po svom dokumentarnom i humanističkom izrazu, spojio je sportske motive i specifičan umetnički senzibilitet u seriji portreta koji prikazuju Beograd kao grad kontrasta, energije i ponosa grad u kojem navijači žive duh Partizana u svojoj svakodnevnici. "Beograd ima sirovu i iskrenu vizuelnu energiju. Želeo sam da dočaram tu emociju prema Partizanu kroz svakodnevnicu – kroz ljude i grad u kojem klub živi" rekao je Sam Greg.
Saradnja sa "Kappa" na ovoj inicijativi dodatno naglašava važnost autentičnosti i očuvanja identiteta. "Ponosni smo na saradnju sa velikim klubom poput Partizana!, istakao je Alessandro Boglione, CEO BasicNet Group (u čijem je vlasništvu Kappa brend) i nastavio: "Veoma dobro razumemo šta Partizan znači svojim navijačima, kao i duboku povezanost koju imaju sa našim brendom. Naš pristup fudbalu i sportu uvek je bio drugačiji jer želimo da ispričamo autentične priče koje odražavaju identitet klubova sa kojima sarađujemo".
Bonus video: