U žestokoj konkurenciji svih ekipa evroligaške porodice marketinška strategija "Together we stand, togeter we can" zauzela je visoko drugo mesto.
Protekla sezona nije bila idealna, nažalost prerano je i okončana, a u okolnostima kakve su zadesile čitavu planetu nije bilo ni malo lako, kao što nije ni sada jer globalna borba protiv virusa Covid-19 i dalje traje.
Klub ove godine slavi 75 godina postojanja, a ova kampanja je pomogla da se istorija kluba sa Malog Kalemegdana predstavi na najbolji način.
Na utakmici između Crvene zvezde mts i Anadolu Efesa marketinški tim je ponosno stao ispred srebrnog trofeja za najbolju marketinšku strategiju u Evroliginoj porodici. A upravo je Efes u neizvesnoj borbi uzeo prvo mesto kada je marketing u Evroligi u pitanju.
Marketing tim Zvezde koji je dobio nagradu čine: Janko Stanković, zatim Marko Pavlović, Igor Vujičin, Milan Đurov, Đorđe Kostić i Kosta Vasić.
Naravno celokupan klub počevši od predsednika Nebojše Čovića i direktora Filipa Sunturlića je zaslužan za ovakav rezultat, kao i mnogobrojni ostali članovi Zvezde.
Srebro za Zvezdu je veliki podstrek, a ovo nije prvi put da crveno-beli dobijaju priznanje za marketing od Evrolige.
Partizan izgubio uz zvuk sirene! Opet nije ušla kada je bilo najvažnije, serija poraza sve duža!
Crvena zvezda razbila Albu u Pioniru: Morala je da pobedi i uradila je to furiozno!
"Došli su na odmor, ali idu kući sa porazom" Trener Pariza peckao Grobare zbog poraza za infarkt
Istorija srpskog fudbala, evropska pobeda u Bačkoj Topoli! TSC razbio Švajcarce, pamtiće dugo Miloša i Petra
"Crvena zvezda ismeva Real Madrid": Španski mediji bruje o prozivkama sa Marakane