U žestokoj konkurenciji svih ekipa evroligaške porodice marketinška strategija "Together we stand, togeter we can" zauzela je visoko drugo mesto.
Protekla sezona nije bila idealna, nažalost prerano je i okončana, a u okolnostima kakve su zadesile čitavu planetu nije bilo ni malo lako, kao što nije ni sada jer globalna borba protiv virusa Covid-19 i dalje traje.
Klub ove godine slavi 75 godina postojanja, a ova kampanja je pomogla da se istorija kluba sa Malog Kalemegdana predstavi na najbolji način.
Na utakmici između Crvene zvezde mts i Anadolu Efesa marketinški tim je ponosno stao ispred srebrnog trofeja za najbolju marketinšku strategiju u Evroliginoj porodici. A upravo je Efes u neizvesnoj borbi uzeo prvo mesto kada je marketing u Evroligi u pitanju.
Marketing tim Zvezde koji je dobio nagradu čine: Janko Stanković, zatim Marko Pavlović, Igor Vujičin, Milan Đurov, Đorđe Kostić i Kosta Vasić.
Naravno celokupan klub počevši od predsednika Nebojše Čovića i direktora Filipa Sunturlića je zaslužan za ovakav rezultat, kao i mnogobrojni ostali članovi Zvezde.
Srebro za Zvezdu je veliki podstrek, a ovo nije prvi put da crveno-beli dobijaju priznanje za marketing od Evrolige.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte